Forum > Demolåtar

Hem till Skattungbyn (eller fäbodjäntans undergång) - ny version. Nu med mord!!!

<< < (13/14) > >>

IKEN:
Hep!!!
Uppvuxen med diverse proggband så är detta hemmavid,bra låt,bra framförande,härliga naturljud i fonden,Kebnekaise revisited känns det som,och det är högt betyg hos IKEN...... :)
Mer av detta tack!!! :wub:

Wernborg:

--- Citat från: Dividend skrivet 22.09.2008, 23:33:50 ---JODDLANDET!!!!!!!!!! ;)

--- Slut citat ---
:lol:

--- Citat från: humleklo skrivet 26.09.2008, 20:34:15 ---Såååå mycket gillar jag denna låttyp...jag drömmer om att få spela den live i en si så där 15-20 minutersversion....grym nyckelharpa !! och skön känsla i Stefans sång...//J

--- Slut citat ---
Tack. Och tack för hjälp med text och kör.  :)

--- Citat från: Eko skrivet 27.09.2008, 00:34:59 ---Detta är bara löjligt BRAAAAA
Jag har ingen som helst förståelse för att jag en gång i tiden var kritisk mot detta. Jo det har jag ju egentligen men utvecklingen av denna låt är melofantastiskodramatisk!!!
Rent ut sagt skitbra!

Gör nåt med den är den inskickad till melodischlagern t.ex.????
Eko

--- Slut citat ---
:wub: Lite lång för schlagern bara. Får bli en schlagerremix kanske. :)

--- Citat från: riskokarn skrivet 16.11.2008, 13:39:15 ---Låter gött! inte hört något liknande förut faktiskt! :D

Mvh
Erik

--- Slut citat ---
Åhh. En ny stil alltså. Tackar ödmjukast. :)

--- Citat från: IKEN skrivet 16.11.2008, 15:51:28 ---Hep!!!
Uppvuxen med diverse proggband så är detta hemmavid,bra låt,bra framförande,härliga naturljud i fonden,Kebnekaise revisited känns det som,och det är högt betyg hos IKEN...... :)
Mer av detta tack!!! :wub:

--- Slut citat ---
Kebnekaise är för mig ett av få gamla proggband som går att lyssna på. Tack för den liknelsen.  :wub: Mycket dravel och "alla kan spela" från den tiden annars. Jag är lite sugen på att fortsätta med ett par till i samma anda. Har lite slingor på lager.

Wernborg:
Lite folkmusik till nubben.

Midsommarbump.

:D

cykeln:
En bmp i rättan tid
kommer just därifrån
med midsommar i håret

Schecter:
Haha.. Den här gillar jag!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex