Forum > Demolåtar

slaptap - track4

<< < (3/5) > >>

Neko:
Mix då. Jag skriver utan att läsa tidigare kommentarer för att du ska få en så mångsidig kommentar som möjligt.

Som skrivet ovan, lite klen botten, men jag hör att basen finns därnere, plocka fram den bara. Vrålaggresiv virvel som gör mig lite lätt tokig. Sänkte för att inte den skulle spränga trumhinnan. Den kanske kunde plockas ner något. Fram lite mer med cymbalerna som bara är något högfrekvent ringande just nu, skulle vilja höra mer av deras kropp på nått sätt. Gitarrerna låter gött, men kunde gärna må bra av lite stereobredd och tjockas på liiiite. Huvudsakligen snare och cymbaler som jag reagerar på just nu.

Grebdnull:
Det mesta har redan nämnts så jag nöjer mig med att applådera ditt inköp av en ToneLab. Man kan ju lugnt säga att du lyckats uppgradera ljudet på gurorna jämfört med din gamla Zoom! Gött jobbat :)

Skål!
/Dan

MrPhil:
Jag skulle vilja höra en mycket tydligare bas. Den bubblar upp lite grann ibland, annars är den väl dold. Mer ton, mer klang.
Så håller jag med om vad som sagts om virveln.

valdez:
Ja nu hittade jag hit..haha..jösses vilket ös!..
Bra ljud och mycket energi..Gött!

zauron_87:
låter sjukt bra det här som vanligt  :D man får tacka att du tippsa om denna sida älskar den redan :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion