Tycker att det nya s k communityt inte ger mig något som jag söker. Det gamla studioforumet dör, och detta tar vid o vidareutvecklas.
Håller med de som vill ha målsättningen 'kvalitet framför kvantitet' - alltså färre på nybörjarnivå o mer av mellannivå högre nivå. Tror dwet var tbruce som uttryckte det på ett bra sätt i nån annan tråd.
Sen känns det som att två andra fördelar finns här:
dels känner vi igen varann sen tidigare, vilket grundar för en vänligare ton, en bättre sammanhållning - o mindre verbala krig o påhopp.
Dels så är det ett oberoende forum, där inget favoriseras, inget styrs av andra intressen än våra egna. Nu var det inget större problem på studioforumet heller, men den obeoreonde grunden känns alltid bra. Och hittills har grundarna visat en väldigt schysst vilja att utveckla o anpassa efter önskemål. Så dett blir stället jag hänger på i fortsättningen!

Orkar inte med fler än ett fåtal ställen, o det gamla blir ju nu snart ett ställe fullt av funktioner jag inte önskar. Här finns diskussionsforumet i centrum, kring det som man jobbar i: kontrollrummet - o allt som rör sig där.