Forum > Färdiga produktioner

Aettan - Endless Love

<< < (5/6) > >>

Aettan:
Bumpar här. Ta och lyssna på equalitys orgel lir, fint så pass. Ha det bra folks

Emulator:
tjo! gillar framförallt sången som jag tycker har underbar närvaro och känsla.

skön låt i övrigt.... kanske skulle önskat lte mer fläsk i trummorna, men inget överdrivet akut att ändra på.

Postar ni på muses fortfarande? jag tycker feedbacken där är genomrutten....satte igång med att skriva romaner om typ 100 låtar där...fick knappt något alls tillbaka.

Aettan:
Tack Emulator kul att du gillar den uppskattas verkligen, har varit lite klen på att ge feeddback här själv men hoppas att det blir lite mer tid framöver. På musen är det segt nu för tiden men det blir väl så, jag menar folk försvinner och nya kommer till och då förändras väl forumkulturen en del beroende på vad det är för folk som kommer in. Många där är ju inte så tekniskt drivna som folket här så det kanske blir svårt för dom att känna att dom verkligen kan bidra med något. Ha det bra

Tokai:
Helknasiga trumbreaks som styckar upp låten totalt så att man bara blir snurrig i huvudet. :blink:
Det låter bra i början, men sen försvinner bakgrunden plötsligt i versen. Låter skumt. Sången känns väldigt trevande men ändå ärlig och positiv.
Jag gillar solopartiet med orgeln och flangerguran.
Skulle ha kunnat ha varit en låt i stil med The Zombies med lite säkrare sång och komp. Men kul låt ändå! B)

Aettan:
Tackar ja det kan bli lite mycket som fladdrar med trummorna  :D men dom får duga man är ingen trummis direkt. Svårt att få till trummor i 6/8 eller vad det blir med 4:a i botten. Men vad menar du med att bakgrunden försvinner på versen det låter inte bra, kanske fel på nedladdningen? Hmm skumt måste kolla det senare i kväll när jag får tid. Ha det bra

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion