Man tackar så mycket kul att den gillas för det var ett jäkla bök att få till det här

, hade stora planer om att köra en separation mastering på den i macen men jag lägger ner det nu jag tröttnade helt enkelt på den

. Hoppas du ursäktar E jag vet att du slet med orgel liret och fick vänta över ett år på en "färdig" låt. Skulle ha meckat lite mer med trummorna mot slutet i sista versen och fixat till ett bättre slut oxå. Jag upplever oxå att tempot blev på tok för segt från början så det är nog bättre att göra om den nån gång när lusten tränger sig på.
Corrine ja hon gillade nog inte låten bara och sen lyssnar dom ju nog på ett annat sätt och jämför med sin egen musik jag menar bor man i New York så kan man ju höra bättre låtar än det här i varje gathörn snart sagt. Även om min ambition är att göra nåt som inte är en blek kopia av en Amerikansk "gengre" låt utan satsa åt det lite experimentella vilda hållet men med element från jazz, blues och pop så lyssnar nog en jänkare på den "på det sättet" och jämför med sitt. Det skulle nog vi göra oxå om nån utlänning försökte sig på en visa och började blanda in ovidkommande element

.
Tack igen och ha det bra, jag ska försöka få tid att ge lite feedback tillbaka nån av de närmaste dagarna.