Forum > Färdiga produktioner
Cykeln - Sover bland fiskarna
cykeln:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 14.08.2009, 10:47:01 ---Bara ett år efteråt, jisses vilket stomp, vilken stämning! :) Låten är ju tokbra! :)
Brukar sällan lyssnar på texter men dina framföranden gör att jag mer än gärna lyssnar på texten! :D
--- Slut citat ---
Ojojoj - nu rodnar jag :wub:
Tur att man fått i sig ett lämpligt antal Särna-groggar ( Absolut + Champis) annars skulle jag nog bli stor på mig!
cykeln:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.08.2009, 10:58:44 ---Tjenare.
Ja det var inte jag som stod för denna BUMPEN,fast jag var ruskigt sugen då jag lyssnade på den tidigare i morse..Antar att nån såg mig där :D
Så bra detta,underfundig text och 100% blues feeling - skitbra!
Mike
--- Slut citat ---
Tjenare själv!
... någon såg mig där ... (Hur kan man se någon ???)
När du säger 100% blues - då kan jag leva ett bra tag på det - Thanks mate!
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 14.08.2009, 11:09:28 ---Bra bumpat boys! Härligt att få lyssna på denna igen.
--- Slut citat ---
Kul att den håller för en omlyssning!
Tack !
cykeln:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 14.08.2009, 11:12:33 ---Att kolla på vad användarna gör
(leder inte sällan till ämnen som har missats, denna med ett år! ;) Tack för titten, bumpen var självklar. :D)
[/off topic]
--- Slut citat ---
Hmm... hur gör man det???
cykeln:
--- Citat från: zorrow skrivet 14.08.2009, 21:48:04 ---Hej, först och främst, skön låt och härlig sång på svenska! Mixen låter lite "live" m a o allt låter fångat 3-4 meter från micken minst. Kanske är det inspelat så eller så är det lite för mycket reverb på det mesta. Fram med sången. Den skall väl ligga ligga längst fram i denna typ av musik? Jag tror på att ligga nära sångmicken i den här genren. Nå, lite subjektiv feedback från Z.
--- Slut citat ---
Tack för det!
Tack för feed ang sång/mick - det var ett tag sen jag gjorde denna. Kommer inte ihåg hur jag gjorde. Ska se om jag hittar tag i den någonstans och se om jag kan göra något åt reverb och brist på närhet.
Det viktigaste är trots allt själv låten - la creme the la creme - bullen i bullen - låten i låten
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida