Forum > Färdiga produktioner

Cykeln - Sover bland fiskarna

<< < (6/8) > >>

equality:
Bra bumpat boys! Härligt att få lyssna på denna igen.

Avslappnad:
[off topic]

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.08.2009, 10:58:44 ---Tjenare.

Ja det var inte jag som stod för denna BUMPEN,fast jag var ruskigt sugen då jag lyssnade på den tidigare i morse..Antar att nån såg mig där  :D

Så bra detta,underfundig text och 100% blues feeling - skitbra!

Mike

--- Slut citat ---
Att kolla på vad användarna gör leder inte sällan till ämnen som har missats, denna med ett år! ;) Tack för titten, bumpen var självklar. :D

[/off topic]

zorrow:
Hej, först och främst, skön låt och härlig sång på svenska! Mixen låter lite "live" m a o allt låter fångat 3-4 meter från micken minst. Kanske är det inspelat så eller så är det lite för mycket reverb på det mesta. Fram med sången. Den skall väl ligga ligga längst fram i denna typ av musik? Jag tror på att ligga nära sångmicken i den här genren. Nå, lite subjektiv feedback från Z.

cykeln:

--- Citat från: equality skrivet 08.06.2008, 11:15:37 ---Yes! Nu låter det helt rätt i mina lurar. Tycker den lyfter något från en redan hög nivå i nuvarande tappning. Bra jobbat! Arret känns luftigt och alla musiker har hittat sin plats. 78-varvs-outrot, wow!  :lol: Klar för radion! Skulle sitta som berget.

--- Slut citat ---
Upps missat här ...
Kul att du gillar stenkaksoutrot! (Om det någon gång skulle krävas kan jag berätta om en färd min far gjorde i en gammal PV till Sveg med en vevgrammofon och ett icke oansenligt antal helrör)
Klar för radion - det tar jag till mig!  :wub:

cykeln:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.06.2008, 19:33:59 ---Tjena.
F-n vad nice det vart nu! Ackebasen ger lite basfiol feeling,precis som det skall vara i en sådan här..Hittar inget som stör eller så - det är grymt lirat och mixat över hela linjen.Outrot spännande och som en total överraskning..Lite Robert Johnson feeling där,och det gillas helskarpt!

Mycke snyggt.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---
Tack för det Micael och ursäkta det extremt sena svaret!
/S

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion