tsmalmbe: Kul att du tycker det är innovativt. Tack! Visst, vasst och industrimässigt som en illustration till en textens jag, en "galning" som halvt tappat kontakten med verkligheten och normala mänskliga relationer om man får förklara sig lite pretentiöst. Inte meningen därför att det skall låta behagligt men jag kan tänka mig att något fattas i mellanregistret.
mahan: Ja, följde dina råd och höjde kören, minskade något på guran. Svårt att ändra på gitarrens övriga inställningar då det är ett färdigt ljud från Guitar Rig. Kul att den uppfattas spookie. Tack.
Dark Of Light: Ynot sjunger kanon på denna och många andra låtar! Roligt att du tycker den skall vara längre, ser jag som en fin komplimang. Tanken var nog att den skulle vara kort och intensiv och snabbt blåsa över.
karl: Som du vet vill jag gärna ge mer intensitet åt en låt vartefter, därför är trummorna inte med från början. Glad att du tycker det finns kvaliteter.
DåligtGehör: Tumme upp för att du lyssnar och kommenterar låtar som inte direkt faller dig på läppen. Vore ju för hemskt om alla hade samma smak. Gillade inte heller sånt här tidigare men för ett par sedan såg jag Marilyn Manson spela i Hultsfred och började lyssna på Nine Inch Nails. Blev inspirerad av svärtan och kompromisslösheten.
emulator: Önskar klart att jag kunde få på tyngre trummor och kanske testar DFH i en senare omgång. Glad att du tycker det låter bättre än förut iaf.
carl cadello: Draget om något kommer för sent alltså? Vill också ha kraftigare trummor. Kan du fixa??

Alltid mitt största problem att fixa till trumbeatet...
ynot: Bångstyrig? Absolut tycker jag den skall vara! Bra benämning. Ska se över basnivån. Kanske för hög i början men sedan ok? Tycker du fick bättre ljud på gitarrerna på din version. Vad gjorde du? Kompression? PM:a gärna.
« Senast ändrad: 28.03.2007, 21:17:15 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves