Forum > Färdiga produktioner

eQUALITY & yNOT - tELEPHONE nUMBER

<< < (14/15) > >>

equality:
komplicert?  :D Det är väl ingen låt som kammar medhårs precis och det var aldrig tanken. Tack Hogge för en spännande recension!  :D

Marruschkka:
Åh, vad snyggt :P
Tokgillar Ynots Freddie Wadling-liknande lite raspiga röst här, ihop med ditt komp Eq som är enkelt men med en stadigt svängande bas, sen när de smådissonanta stämmorna kommer in, så lyfter det ett snäpp till.

Urbra gjort, lagom skitigt är det oxå som bara gör det än mer spännande samt förhöjer intrycket.
Tack för denna :wub:

/Marre

Emulator:
klassiker :D alldeles för snäll. Det skall slamra och slå gnistor, hamra och explodera, konorna skall flyga genom studion vid varje baskaggesmäll.

Men, annars gillar jag ju :lol:

equality:
Tack för den kommentaren Marre. Den värmde. Tony gör låten till sin och något alldeles extra av den.
Emu: Men jag är ju en snäll kille...  :P B) Självklart får du svärta ner den med typ Murmansk stålverk i rytmsektionen.

Emulator:

--- Citat från: equality skrivet 13.12.2009, 23:44:21 ---Tack för den kommentaren Marre. Den värmde. Tony gör låten till sin och något alldeles extra av den.
Emu: Men jag är ju en snäll kille...  :P B) Självklart får du svärta ner den med typ Murmansk stålverk i rytmsektionen.

--- Slut citat ---

Murmanskt Stålverk  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion