Kontrollrummet

Ny avdelning: Fl-studio, Ableton live, Logic

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Nexustwins

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 46
  • Fl-nerd
    • Visa profil
    • Nexustiwns.com
Hej, tycker att Fl-studio, Ableton live, Logic ochså ska få sina separata avdelningar... Vore ju hemskt om man skulle behöva tränga in sina meddelande mellan alla logic postningar =).


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!

Utloggad android

  • Synthrobot
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 476
  • Bitcrushed
    • Visa profil
    • New Modern Angels
Instämmer! Märker man sedan att det blir för lite aktivitet i några avdelningar, så kan man väl i så fall slå ihop dem senare...


Utloggad tsmalmbe

Vi skall fundera på att åtgärda det här.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad android

  • Synthrobot
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 476
  • Bitcrushed
    • Visa profil
    • New Modern Angels
Annars kan man ju ha en omröstning om vilka program folk här använder, och utifrån det skapa de olika avdelningarna... -Det är ju liksom inte så stor vits att ha en Cubase-avdelning om det bara är en person här som använder Cubase. :P (Ja, jag vet! Världens bästa exempel, eller hur? ;))


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Tänkte oxå på detta första gången jag kollade igenom alla topics. Det kommer helt klart att bli lättare om varje större program har en egen del. :)
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad Nexustwins

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 46
  • Fl-nerd
    • Visa profil
    • Nexustiwns.com
Som rubriken lyder, varför? Det är ju jättemånga som anväder  detta fantasktiska program.
« Senast ändrad: 26.02.2007, 16:53:32 by Nexustwins »


Utloggad tsmalmbe

Jaja, tjata inte ihjäl mig!

:)
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.