Hmmm det här är verkligen svårt för mig att avgöra. Jag är ju van att sitta och "fuska" med trumpluggar på mina amatörheminspelningar och har inte någon gång själv mikat och spelat in ett trumset. Sen är det svårt, för mig iallafall, att bara sololyssna så här utan att veta hur resten ska låta. Så det är lite svårt att veta vad jag ska lyssna efter och så. Men, mina intryck var/är:
Hela setet med kompressor (hihat- och crashspel)/Hela setet med kompressor (lite pukor, ride och hihat) - Till en början tyckte jag att det lät väldigt dovt, diskantfattigt och rätt så rummigt och inte rummigt på ett positivt sätt utan burkigt. Men när jag sen lyssnade i mina AKG K-240 Studio-hörlurar , som antagligen är mycket bättre än mina "monitorer"(Edirol MA-10A), så lät det rätt så bra. Fortfarande lite, liiiiite, dovt och rummigt men inte alls lika mycket som när jag lyssnade genom "monitorerna".
Bara OH (hihat- och crashspel)/Bara OH (lite pukor, ride och hihat) - Med tanke på att det bra är OH-mickarna så tycker jag att det låter förvånansvärt bra. Allt har bra plats och det är inget som direkt tar över för mycket. Med lite putsning så känns det nästan som att du skulle kunna klara dig med överhänget och kanske en kagge och en virvelmick eller bara en extra rumsmick.
"mixad" version av fil 2 - Låter riktigt bra, bra nivåer på det mesta. Det enda som inte riktigt faller mig i smaken är kaggen som känns lite för dominant. Lite för basig och kanske för komprimerad.
Men som sagt jag är ju totalamatör. Så om det verkar som att jag inte vet vad jag skriver om, så är det nog antagligen så

. Återigen
Elof bra initiativ. Trevligt att du orkar lägga upp sånt här. Mycket kul.
"And you run, and you run to catch up with the sun, but it's sinking
Racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way, but you're older
Shorter of breath and one day closer to death"