Kontrollrummet

emser-Soaking Wet

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad emser

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 174
  • The Piano Has Been Drinking, Not Me.
    • Visa profil
Så där ja, nu får det räcka för den här gången.
Har ingen aning om när jag får tillfälle att fnula igen så tack för denna gången.

/Anders


LÅTNAMN: Soaking Wet
ARTIST/GRUPP: emser
GENRE: pop
LÅTLÄNGD: 3:58
KOMPOSITÖR: emser
PRODUCENT: emser
EV. MEDVERKANDE: emser
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
OMSLAG: http://www.kontrollrummet.com/forum/Themes/Musiconica/images/logo.jpg

« Senast ändrad: 28.03.2008, 00:02:32 by emser »


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
du får gärna va med här ändå. tyckare behövs verkligen här i demoforumet nu.

S


Utloggad Vallhagen

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 845
  • fan fan
    • Visa profil
    • Primitiv hemsida. Min musik här!
Mnjaha, här ramlar du in och mallar på med tre mästerverk på en vecka... Jävla geni :lol:

***

Jag har lyssnat på låtarna och är impad. Harmonier som suger till på rätt ställe o både luft och mättnad. Färdigt, snyggt o bra!

Toppen!
Nu på myspace! http://www.myspace.com/vallhagen
Å hej, Jag o Dede på myspace! http://www.myspace.com/splitteralternative
...och Hellvalla Burn! http://www.hellvallaburn.com/
Yeah!


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Tjabba Emser.
Med tanke på ditt kunnande i mixeri och musikalitet så tycker jag att du borde feedbacka liiiiite mer..3 kommentarer i andras låt trådar..njäääeee det duger inte..Nu blir jag tjurig och skriver inget mer i dina trådar :P

Vitsen med forumet är ju lite givande och tagande,förhoppningsvis så lär vi oss av varandras misstag/erfarenheter/kunskaper...
Ser fram emot ett utökat deltagande i låtkritik branschen.Mina behöver du inte ge dig på,kör på några som inte fått så många kommentarer.Det uppskattas garanterat då du besitter ett mycket stort kunnande.

Mvh
Micael


Utloggad emser

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 174
  • The Piano Has Been Drinking, Not Me.
    • Visa profil
Tjabba Emser.
Med tanke på ditt kunnande i mixeri och musikalitet så tycker jag att du borde feedbacka liiiiite mer..3 kommentarer i andras låt trådar..njäääeee det duger inte..Nu blir jag tjurig och skriver inget mer i dina trådar :P

Vitsen med forumet är ju lite givande och tagande,förhoppningsvis så lär vi oss av varandras misstag/erfarenheter/kunskaper...
Ser fram emot ett utökat deltagande i låtkritik branschen.Mina behöver du inte ge dig på,kör på några som inte fått så många kommentarer.Det uppskattas garanterat då du besitter ett mycket stort kunnande.

Mvh
Micael

Jag är en dålig människa.
Skall inte ens försöka försvara mig.

/And


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Tjabba Emser.
Med tanke på ditt kunnande i mixeri och musikalitet så tycker jag att du borde feedbacka liiiiite mer..3 kommentarer i andras låt trådar..njäääeee det duger inte..Nu blir jag tjurig och skriver inget mer i dina trådar :P

Vitsen med forumet är ju lite givande och tagande,förhoppningsvis så lär vi oss av varandras misstag/erfarenheter/kunskaper...
Ser fram emot ett utökat deltagande i låtkritik branschen.Mina behöver du inte ge dig på,kör på några som inte fått så många kommentarer.Det uppskattas garanterat då du besitter ett mycket stort kunnande.

Mvh
Micael

Jag är en dålig människa.
Skall inte ens försöka försvara mig.

/And

Nej för tusan det tycker vi inte!

Lyssna och kommentera några låtar så lyser solen så här starkt över dig :D Vi behöver ditt kunnande And..,det är den enkla sanningen.Bjussa lite på den..please.. :wub:

Mvh
Micael


Utloggad SYNTH

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 262
    • Visa profil
Riktigt bra låt du har fått till, snyggt jobbat emser! B)