Kontrollrummet

Svårt att nå supporten

gäst · 3 · 2092

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Burnin Sven

  • Gäst
Har kollat lite runt på apples hemsida och det gick fan inte att hitta en email till nåt överhuvudtaget hmm? Skulle behöva ställa lite frågor om Pro 6:an men på svenska apple så vet man nada kommer från Barcelona eller nåt :D och hänvisar till prosupporten där det bara pratas engelska. Det är väl bra iofs. det är ju skoj att kunna prata live men det kan ju bli lite rörigt när man inte har engelska som modersmål och när man inte vet ett skit om mac. Kort sagt då är det ju lättare att skriva men dom vet inte själva ens vilken email det är dit.
Man blir ju lite fundersam då fan jag menar bara en Mac pro startar ju på runt 24 000 spänn det är mycket stålar och då vill man ju ha 100 %:ig support på sitt eget språk när det gäller den och Logic Pro. Ett krav det är ju att den supporten finns att tillgå innan köpet i form av kunniga svensktalande säljare både angående datorn och programmet eller i brist på annat en mejl så man kan fråga i lugn och ro.
Lurar iofs. oxå på en sån där Mac mini det verkar vara en gullig ganska prisvärd liten maskin men då är det ju kört med mitt Delta 1010.

Ja vi får se, Pro 6 dongeln kom i alla fall fram helskinnad från Canada. Men den är inte auktoriserad för PC men den tillåter att starta Platinum 5.5.1 på min PC i Demoläget vilket i sig är jäkla konstigt.
Göran



Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music

Burnin Sven

  • Gäst
Får för mig att man måste ha en Mac för att regga sig där eller?