---
Good shit:
Bra arr.
Bra och känslig sång.
Bra lir.
---
Could be better shit:
Gitarrsolot uppfattar jag som "sökt". Krångligt för sakens skull.
I slutet tycker jag ni ska försöka maskera bort det fula bruset.
---
Spännande låt!!
Danke Herr W.
Själv är jag väldigt nöjd med solandet, Sökt ?? kanske, men med dom 'udda' harmorna som spelar där så har man inte så mycket val.
Detta är min personliga favvo del av låten, ville få det lite åt Cirkus-Jazz hållet och tycker det bli skit-coolt !

Vilken kul musik det finns på detta forumet! Tycker det låter kalasbra om allt, men jag är känslig för 127-nivån på virvlar och toms. Det hade lättat upp med lite spök-markeringar här och där.
Ja du har nog rätt ang. trummorna, ska tänka lite mer på det i fortsättningen, får se om jag pillar mer på dom, fast jag tycker dom funkar ganska bra ändå !!
Skönt att lyssna på. SOlot är... annorlunda med kompets ackordsväxlingar där...
Härligt MAX du har fattat !!

kan bara säga att det låter riktigt bra - skön låt att lyssna på !
/G
Danke El Gurano..

Fulsnygg låt. Första minuten jag lyssnade var jag totalt nollställd, men innan det tog slut såg jag ut så här 
Lätta vibbar av svensk 70 tals progg och de lite vågad harmisarna såg till det. Önskar den vore lite mjukare i soundet. Den där kören t.ex, en lite mer "mellow" mellotron skulle funka skitbra. bzzzzz... elektroniksurr i slutet, gillar. 
Tack Myran!
Ja det här är den där albumlåten som först bara smyger förbi men som växer för varje lyssning.
Och när man tar fram 'skivan' igen efter ett par år är det den ända man vill lyssna på och som satt störst intryck..
Skit bra låt och rolig att jobba med, tack Zorrow för förtroendet!!
Och snart blir den än bättre...