Låter bättre nu och är mer dynamisk än första gången jag hörde den........
Riktigt skön......Jag lyssnar i mina monitors och jag tycker nivåerna är okey.....
Shysst låt..... 
mvh
Tack för det

Många monitorer kan vara lite luriga har jag märkt, jag menar de flesta har väl typ max 8", så hur gör ni, kompletterar ni med sub-basar i era studios för att uppfatta alla frekvenserna rätt(kanske annan tråd nu)... Håller med, okey är dom nog, men mer kan göras uppenbarligen

Underbart Plinka 
Alltihopa ljuvligt, men vem kan gitarristen vara...Wernborg är min gissning i första hand..eller Bjurte?!!
Du KAN inte låta oss sväva i ovisshet så mycket längre nu 
5/5 av mej!!
/Marre
Tack för det Marre, glad att höra så gott omdöme av dig

Men...ett löfte är ett löfte...ingen av dina gissningar stämmer dock, men vill gitarristen, så får hen själv komma fram!

Hur spännande som helst förstår jag

Jag har lyssnat in denna lite då och då men inte skrivit något - nu låter det som om du har alla hästarna inne gäller bara att få fason på dom. Jag tycker det är lite hårt mixat och som du själv säger sången försvinner lite och är lite diffus - arret måste ducka lite när den anonymes gura kommer in för att det ska funka. Mina tankar... såg förresten att du fått ett anbud från Freddy om att mixa - hade jag vart du hade jag skickat filerna till honom för slutmixet - gurasolot behöver du nog inte skicka dock 
Hej Eddi! Tack för lyssning och bra kommentar! Javisst, nu när jag lyssnat runt lite på den så håller jag med dig

Tanken med Freddy är helt klart lockande, även om jag ser framför mig ett jäkla jobb med hysteriskt många filer som då ska skickas över

Samtidigt, så skulle man ju någonstans vilja lära sig det här med mixning också, så en del av mig vill fortsätta öva! Hittills har mitt musikskapande krävt oändligt tålamod och oceaner av tid, så varför ge upp nu

Men...kanske behöver jag vila mina öron lite från denna nu, och sen gå på´t igen