Fyra nya själar har sett ljuset och fastnat i bluesens garn..
Girly:
Kul att du gillar den här,jag som trodde du var ett popsnöre

Skojar bara,du har mer feeling än så.jag blir glad av din kommentar.
Jocke:
Ja jag fick också Crossroads vibbar då jag hörde det här för första gången,lysande den rullen - Ry Cooder i sitt esse.Kul att du gillade den Jocke,det värmer fint i vintermörkret.
Hasse fx:
Oj,det var fina ord om min sång - det känns väldigt bra.Det är väl i de här vattnen jag simmar bäst,blues/soul/rock.
Pianot ja,jag har tusen procents vilja men bara 20% lir..evig förbannelse det - vänta tills du får höra jazzgrunkan jag håller på med nu..då får du såga på allvar

Munspelet har varit en följeslagare genom livet så det är aldrig nåra probs.
Daniel Lanois låt var en höjdare.Jag diggade även The maker hårt då det begav sig.Jag brukar lira den akustiskt på olika tillställningar.Shit nu måste jag kolla spotify om nån av dessa herrar är representerade där.
Den andra snubben var ten thousand percent feeling i min bok,grymt bra! Tack Hasse för länkarna.
Maria:
Ja collab med larsson är alltid lika kul,vi gjorde några coola bluescollabs för ett par år sedan..Kul att gillar den här,falsett ylen var coolast tycker jag

################################################################
Tack alla för fina kommentarer.Det lackar mot vinter på mina breddgrader och snön har kommit för att stanna.Denna kommer värma mig skönt då kylan kryper ned mot 35 minus..
Mike