Prisa Gud här kommer skatteåterbäringen
Bra här Steffo,det lyfte helt i riktning med vad jag misstänkte.Inget fel på din tidigare gura Johan men Wernis e Wernis...Fast slutet på solot lät som om du missade/tjuvstartade på ackordsbytet man måste ju skriva lite dåligt oxå så ni inte blir för malliga
Det här är en bra låt som nu är fulländad.Sätt igång och mata radiogudarna.
Mike
Försök få den finska skattmasen att förstå detta!
Kul att det gillas, ska ta kontakt med nån kanal snart.få se hur det slutar.
En bra låt som fick lite mer ZZ-top-glans över sig passar bra
Ojdå, nu håller vi på att bli för bra!!!
Skön sologura som tar rätt plats i mixen,skitskön..
Har glömt att berömma dig för det ursköna trumliret/soundet,oxo skitbra..
Men även jag måste få 'Gnälla' lite
Den där Distade kompguran med långa utdragna 'Drone' ackord som ligger i mitten och under sången
stökar till den sköna ljudbilden mer än den tillför,en typiskt 'spelkåt gitarrist grej'.
Ner ordentligt med den eller plocka bort(tycker jag då )
Härligt att nån orkar såga, det är ju så det funkar, goda råd tas alltid emot. Sen kan man ju vara av olika åsikter såsom kanske i vårt fall, gillar nog guralirandet och ska nog låta verket vila en stund innan den tuggas på nytt, sen får vi se om vi öppnar projektet på nytt, hoppas ju på flere goda råd!
Tackar fär lyssning o kommentar!
Tjou! Denna har jag missat! Får kliva in och konstatera att allt är klappat och klart! Oklanderligt lirat på alla sätt. Skönt driv och bra gung.
Denna Mahanska låt håller jag som en av de bästa helt klart! Bra jobbat! /Fuzzbub
Kan ju inget annat en buga o tacka för dom fina orden!
Det var ett tag sedan man lyssnat på demoforumet. vilken skön rocklåt ! och skönt sound! bra jobbat !
mvh ola
Skönt att låten sitter i andras öron åxå, ska försöka få igång låtsvarven på riktigt bara jag får igång sommarstudion.
TACKK ALLIHOPA IGEN FÖR LYSSNINGAR O BRA KOMENTARER!