0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack Aetten.jonnerstone, kul att du gillar arret.Tråkigt att du inte gilla min sång.Det är en smal niche, så sångare står inte som spön i backen.Till slut var jag helt enkelt tvungen att sjunga själv.Jag är som tur är nöjd med sången. Min röst är som den är.
Citat från: ynot skrivet 10.04.2009, 23:08:54lite låg sång inledningvis lite upp baraleaden ligger perfa man hör ju till o med texten ... gillar din inställning till din röst.. o det gör att den funkar ännu bättre för migkompljuden är fan lysande distinkta o rakblads vassa på ett befriande sätt+1Jag gillar det du gör... så jag är ju hyggligt jävig i sammanhanget.Låt oss ta 100 pilsner ihop och diskutera vad vi kan göra bättre.Så vitt jag förstår befinner du dig i närheten av västkusten och det gör jag med under vissa tillfällen....Puss!
lite låg sång inledningvis lite upp baraleaden ligger perfa man hör ju till o med texten ... gillar din inställning till din röst.. o det gör att den funkar ännu bättre för migkompljuden är fan lysande distinkta o rakblads vassa på ett befriande sätt