Trist att höra/läsa om sådana här saker, jag har varit med om liknande på flera olika musikaffärer, ungefär som om man vore en belastning etc istället för att bli bemött som kund-viktig eller oviktig om det nu finns ett sådant begrepp, klarar man inte av detta som butiksanställd skall man snarast byta jobb anser jag, dåligt för företaget och för de som möter dessa attityder!
Detta händer dock inte bara på musikaffären runt hörnet utan i telefonkontakt med vissa säljare/kundtjänst på vissa företag eller på konsum eller...
samma sak här, jävla mongo´s som är totalt socialt inkompetenta helt enkelt, tror visst att dom är mysiga balla och bättre än alla andra etc...
Till sist i denna lilla harang så anser jag det väldigt viktigt tvärtemot vad MaxB säger, att vädra sådana här erfarenheter på nätet, varna andra kunder/kompisar för vissa företag så att dom antingen måste skärpa sig, sanera bland usel personal etc eller så att man kommer fram till de bättre ställen som är vettiga på alla sätt för oss kunder!
Jag har precis haft en erfarenhet som jag tar upp inom kort bara jag får upplösningen på den affären, vill inte gå händelserna i förväg här men det är ett sådant exempel som är direkt konsumentupplysande, ungefär som PLUS, är det dåligt att informera eller???