Jaha man är vaken längst som vanligt

ja det blåser hårt på toppen så det är bara att hänga i

. Bara skojar lite men förstår man det rätt om man tolkar det hela så att vi kort sagt ses hos Florian istället? Detta tycker jag är en sanslöst strålande idé så jag föreslår att vi härmed instiftar musiktokarnas årliga Irl MUÅI

kanske oxå ett passande namn på reklam för Bredgott fabriken

. Plats kan skifta datum även så men Juni ska det va och får vi komma till Rimforsa trakterna och jamma loss på navkapslar och mungiga så då jägulars blir det party hos Florian. Jag föreslog den 19 maj på Hamlet det verkar bli tunt i leden igen så nu får nån annan reka i kalendern så vi får skutan i sjön söder om Linköping i Juni i stället då. Vänligen axla manteln den som har ett känt datum då det inte går, jag kan hela tiden alltid

(nästan men oftast). Tälta funkar bra bara vi får ställa in gurorna, tamburiner, lergökar och trianglar i skydd för dagg och nattkondens. Liggunderlag på golv i flockar om plats finns är ännu bättre, frågan är bara vem drar efter morgonbrödet eller ska vi baka?
Kort sagt jag får ett intryck av att det verkar som att vi skiter it den 19:e och ses hos Florian i Juni istället eller?
Göran