Kontrollrummet
Kategorier => Studio, produktion och övrigt => Ämnet startat av: Jajje skrivet 19.12.2007, 20:47:25
-
Tjenare. Instalerade om Cubase LE 4 härom dagen. Instalerade Syncrosoft Elicerns, starta det, startade Cubase och det funka finfint. Sen startade jag om det och då står det att jag behöver registrera det för att kunna fortsätta att använda det.
Men när jag kollar i Control Center så ser jag att Cubase LE 4 finns med där. Kollade runt lite på Cubase hemsida men kunde inte hitta nåt. Nån som har nån aning vad man kan göra? Tack...
-
Dom kanske menar att du ska registrera programmet hos Steinberg ?
Åke
-
Dom kanske menar att du ska registrera programmet hos Steinberg ?
Åke
Aa, menade Steinbergs hemsida. har varit och loggat in på mitt account där men kan inte registrera Cubase för har redan gjort det en gång.
-
Pröva MI-7. Emil är alltid snabb att svara.
Åke
-
Pröva MI-7. Emil är alltid snabb att svara.
Åke
Okey, ska ta o göra det. Tack så mycket. http://www.mi7.com/ (http://www.mi7.com/)?
-
Pröva MI-7. Emil är alltid snabb att svara.
Åke
Pratade med de igår och då sa de: "jag är ledsen men LE har vi inte support för eftersom vi inte säljer det. Cubase LE säljs bara tillsammas med hårdvara som ljudkort t ex och det är hårdvarutillverkaren som sköter supporten."
-
Pröva MI-7. Emil är alltid snabb att svara.
Åke
Pratade med de igår och då sa de: "jag är ledsen men LE har vi inte support för eftersom vi inte säljer det. Cubase LE säljs bara tillsammas med hårdvara som ljudkort t ex och det är hårdvarutillverkaren som sköter supporten."
Jag sa ju att de var snabba. ;)
Åke
-
Sällsynt töntigt svar och dålig srevice av MI-7 om dock hellt rätt i teorin. Kontakta återförsäljaren du köpt produkten ifrån. Dom är lag- och kontarktsbundna att fixa dig ett svar från producenten och snabbt.
Om inte det funkar så kontaktar du Steinberg och Syncrosoft och klagar på dålig service. De brukar funka finfint.
Hägge
-
Sällsynt töntigt svar och dålig srevice av MI-7 om dock hellt rätt i teorin. Kontakta återförsäljaren du köpt produkten ifrån. Dom är lag- och kontarktsbundna att fixa dig ett svar från producenten och snabbt.
Om inte det funkar så kontaktar du Steinberg och Syncrosoft och klagar på dålig service. De brukar funka finfint.
Hägge
Okey, köpte ljudkortet från E-music så får bli till att ringa de då. Tack!