1
Demolåtar / SV: Mitt liv - Asti
« skrivet: 06.06.2026, 07:15:54 »
Vid 0:16 kommer en fiol(?) som ligger samtidigt med sången och spelar en melodi. Här blir inte sången lika framträdande som före 0:16. Kanske man borde släppa in den i nästa vers - 0:39? Vid 1:57 kommer den tillbaks, kanske räcker det att den kommer efter versen? Kören tycker jag känns bra där den kommer in.
