1
Demolåtar / SV: Mitt liv - Asti
« Senaste inlägg by Asti skrivet 05.06.2026, 23:00:01 »Vad kul att höra nåt från dig igen. Fin låt tycker jag. Skulle jag ändra nåt vore det kanske att inte dränka sången på några ställen. Det är mycket instrument i bakgrunden som ljudmatta där som då konkurrerar med sången. Tummen upp för en bra låt!Tack ska du ha! Jag trodde själv att kören kanske var lite för stark....skulle du kunna ange vilka ställen du tänker på vore jag jättetacksam.
Roligt att du tycker låten är bra! Tack för din kommentar!
/Asti
Nyliga inlägg
