Forum > Färdiga produktioner
Nille & Anqi - Making a change
Nille:
*Gone*
freddy:
Men shit vad bra, ni har båda makalöst bra röster. Din röst är sjukt bra Nille, alltså världsklass. Riktigt snyggt! Finns inget att säga... imponerad!
Åsa:
ja du... återigen, så jäkla proffsigt! Du borde bli berömd! :D Och Anqi, vilken röst hon har, jag är så imponerad! Ut med fler låtar här, jag sparar ner alla :wub:
//har haft låten på repeat nu sen jag laddade hem den, den blir bara bättre och bättre, och den var ju så bra redan första lyssningen.. 5 toasters av 5 möjliga får den ;)
Nille:
Hehe va roligt=) Jag har faktist en till duett vi har gjort som ja skulle kunna slänga ut, hoppas ni inte tycker ja postar för mycket låtar på än gång.
MvH
Nille
freddy:
--- Citat från: Nille skrivet 20.05.2008, 23:58:01 ---Hehe va roligt=) Jag har faktist en till duett vi har gjort som ja skulle kunna slänga ut, hoppas ni inte tycker ja postar för mycket låtar på än gång.
MvH
Nille
--- Slut citat ---
Inte när dom håller denna kvalité :)
Loopar denna nu, säkert lyssnat fem gånger redan. Det är sjukt bra detta, du går in och dominerar KR :) Helt rätt. Bra jobbat och jag ser fram emot att höra mer från dig/er!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida