Forum > Färdiga produktioner

equality - Tu

<< < (5/5)

karl:
absolut att sounden känns bra...är det något prophetliknande fett ljud som får mina innersta känslor att vibba.... B) synd att du tog bort honkydelen tror du skulle vinna på att utveckla den ist...bygg mera och variera  basfeelet där kontran ligger ensam...men tycker trots att honkydelen försvann så har du ändå en stomme att jobba vidare på och kanske renodla sounden lite mer....nu verkar du testa allt som finns i synthväg :unsure: :rolleyes: och kanske höja tempot en par bits / m....

Allt gott /  karl

Tant Fransa:
oh, detta är ju nån 70-tals-snut som spanar i ghettot - kikar runt hörnet, springer försiktigt över den skräpiga bakgården och viftar lite omotiverat med pickadollen när han når fram till bakdörren. skoj :)

equality:
Tack Karl och Fransan! "Prophet" är det en synt alltså? Honkydelen ska nog vara längre som du sa förut eller inte vara med alls. Variation är nog annars det som behövs mest och inte bara på basen. Bra synpunkter och råd! Kul bilder du levererar Fransan! Alltid fascinerande att höra de blider en alster målar upp om det nu blir några.
Som sagt, väldigt ofärdigt och mest en test av syntljud som annars bara ligger och skramlar skramlar i datorn.

Aettan:
Jag gillart så pass saknar bara ylet  :D är det inte läge att stoppa dit lite yyyl, jag ställer upp med en weirdo :D kunde vara skönt att få lufta lungorna lite.

cykeln:
Ahh .. Nya ljud, nya takter Nya marker!
 Gillar det det svängiga elpnot i början och drumsen och basen. Detta svänger gott.
och den där mörka synten som kommer underifrån och lyfter upp.
Synt-ljud är inte direkt min lördagspåse men det vid sådär 120 är fränt.
Skull föredra sax och/eller elfiol.
Gott gung i detta!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion