Tjou Wernis!
Är detta på riktigt en cover?
Whatever, låter skitsnyggt, jäkkelens vaijert ackespel och ackesound. Sången sitter åxå som bara den.
Och allt funkar i stereo. Skall det kunna hända nåt med detta ännu. ingen aning. För mig låter detta väldigt färdigt. 
h. johan
Tackar så mycket. Ja, det som kan hända handlar ju bara om effekter eftersom det är en "livetagning". Eller pålägg då.
Låter jättebra.

Jaha jo, bekräftelse på covern, men en ny låtbekannt för mig dock.
Visste inte att du var en sån baddare på sjungandet, snyggt!
Kanske nån egen akustiskt trudelutt på kommande, hoppeligen

Tackar ödmjukast. Jo, jag får sno ihop nåt. Gillar ju min nya fina gitarr.
Kanonbra!
Mycket känsla i sången och bra gitarrspel. Väldigt bra sound också!
Får man fråga vad du använt för micar?
Bra jobbat!
Tack ska du ha.
Man får fråga. Det är en Zoom H4 med inbyggda mikar som sitter på en meters avstånd i höjd emellan min mun och gitarrens 12-e band. Inget fancy alltså, men jag håller med dig, och är förvånad över det goda resultatet. Hade ju mest tänkt mig den som ett slags lyx-variant på diktafon för låtidéer och så....
Hej Stefan.
Jo men detta låter bra,snyggt sound och lir på acken..Sången uttalar jag mig inte om...Skojar bara,det låter bra.
Du har en fin utvecklings kurva där,om jag jämför med hur det lät för några månader sedan..
Lite skumt mot slutet,men det ser jag som petitesser då du gör en imponerande insats här.
Nu väntar vi bara på en egen låt med sång och ackegura ala´wernis...
Snyggt som faen!
Mvh
Micael
Åhå, tack.

Utvecklingskurvan har jag inte märkt själv, men det är klart, jag har sjungit mycket mer nu än vad jag gjort tidigare så det har nog hjälp lite.