Forum > Färdiga produktioner
Hellpig - Down at the Boogie Palace
Hellpig:
--- Citat från: freddy skrivet 20.05.2008, 14:17:07 ---Detta har man redan diggat lite på ett annat forum :) Men nog kan jag ordbajsa lite här med :D
Men det är bra skit detta, gav denna låt min näst högsta poäng tror jag bestämt! Gillar ljuden och produktionen, det låter bra i mina öron och tidsenligt :) Kanske inte heller något jag går runt på stan och lyssnar på, men man blir glad när man hör låten... lite partysugen ;)
Åsas sång lyfter låten och är galet bra. Du är grymt duktig du. Stabil som få, levererar alltid bra. Hon är sjukt snabb med har jag märkt ;) Ingen tid till spillo där inte..
Bra skit detta, snyggt jobbat båda!
--- Slut citat ---
Tack för lyss, beröm och kommentar! Jag har sagt det förut o säger det igen; det var ett rent nöje att samarbeta med Åsa - all cred till henne, inte minst för att hon lyfte låten några snäpp med sången.
Åsa:
:lol: Ha! Det är mig ett nöje att läsa kommentarerna, dels om låten förstås som gillas, jag gillar den verkligen! Och feedback på sången..! ^_^ Jättekul och tack snälla ni! Det var en utmaning men det gick vägen tror jag, ett riktigt roligt samarbete!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida