Forum > Demolåtar
Perrra & Natalie
MaxB:
Roligt att ha en sån röst-resurs i närheten!
Ja, jag gillar också rösten! En sån lekfull styrka i rösten har inte alla sångerskor.
Men jag antar att konkurensen är stor därute...
perrra:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.05.2008, 11:29:43 ---Roligt att ha en sån röst-resurs i närheten!
Ja, jag gillar också rösten! En sån lekfull styrka i rösten har inte alla sångerskor.
Men jag antar att konkurensen är stor därute...
--- Slut citat ---
hehe. jaaa.. verkligen du, men skam den som ger sig .
Nathalie jobbar för övrigt 100% som sångerska.. hon är utomlands och sjunger, nu sticker hon 3 månader till Dubai, för 2 veckor sen kom hon från 1 månadstripp i Thailand.. och innan dess 4 månader i karibien.. så hon ägnar sitt liv åt det, vilket är jäkligt bra, för hon lär ju inte bli sämre :)
Jag är jätteglad att hennes pappa kom in till mig och börja prata musik, och på den vägen är det :)=
SvartSaft:
Oj! Många låtar att ta till sej på en gång...!
Har bara lyssnat på "Let me save the day" än så länge, och den är hur bra som helst!
Jag är inte speciellt hemma på den här typen av musiken, men dom resta håren på mina armar ljuger inte... jösses... ka-bom-refrängen där vid 01.20 är helt makalös! Skitbra!
Visst, hon sjunger magiskt bra, om än kanske liiiite opersonligt (fast det kanske beror på min otränade öron?), men den mest lysande stjärnan i den låter tillskriver jag ledigt kompositören! Skitbra jobbat Perra!! :wub:
freddy:
Nu börjar det lika något Perrra! Skönt att du kontrasterar ditt andra pubertalskit med lite kvalité. :) Du har hittat en sångerska också, skönt att höra. Tycker hon låter som en blandning av Agnes och Jill Johnson. Har också bara hunnit med att lyssna på låt nummer ett, refrängen lät väldans bekant måste jag säga... Återkommer om jag kommer på vart jag hört den förr :) Eller så är det bara jag som dillar...
Snyggt jobbat i alla fall, håll dig till denna nivå nu och posta bara alster av samma kvalité förböveln! ;)
egghuvud:
Jaha ja snyggt producerat och snyggt sjunget (även om jag tycker att sångljudet överlag är nasalt och vasst essigt. Speciellt på "efterfest". Lyft fram lite mer botten i hennes röst och släng på en exciter så man får lite mer övertonsrikedom. eller en bättre mick. Just nu är det bara pressat.)
Men gud så tråkigt. Det är som tuggummi utan smak för 8-åringar. Syntljuden följer standard och arrangemangen sticker inte ut någonstans alls. Det här är dömt att drunkna i mediaskvalets malströmmar.
För fan våga lite mer. Släng in några skrikande piggsvin, en riktigt gitarr eller två, ett dragspel, tvärflöjt eller bara någonting som gör att man känner att det är levande musik. Du är ju uppenbarligen en musikalisk kille. Något eget måste du väl ha att komma med? :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida