Forum > Demolåtar
Perrra & Natalie
perrra:
LÅTNAMN: Let me save your day, I'll give the sun to you, Who we were one time, You cant make me fall, Efterfest
ARTIST/GRUPP: Nathalie
GENRE: Pop, Ballad, Country
KOMPOSITÖR: Perrra
TEXT: Perrra
EV. MEDVERKANDE: Perrra , Nathalie och DJonas på många guror!
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Ok.. nu har jag träffat den sångerskan jag sökt under många år .. som hanterar varenda stil, och som är så tonfast så man blir mörkrädd!
Dessutom är hon enormt jäkla social och rolig att spendera tid med, både i och utanför studion.
Jag har skrivit 8 låtar till henne nu.. och tänkte dela med med 4 av dom till Er.
Inga heelt färdiga alster men ändå :)
Hoppas ni gillar henne..
Countrylåten låter liiiite stel, då det bara är midiguror hehehe..
Nathalie - Let me save your day
Nathalie - I will give the sun to you
Nathalie - Who we were one time
Nathalie - Efterfest
Nathalie - You cant make me fall
Enjoy!
Zyan:
--- Citat från: perrra skrivet 11.05.2008, 17:20:37 ---.. och tänkte dela med med 4 av dom till Er....
Nathalie - Let me save your day
Nathalie - I will give the sun to you
Nathalie - Who we were one time
Nathalie - Efterfest
Nathalie - You cant make me fall
--- Slut citat ---
:rolleyes: :P
Ska lyssna igenom dem nu :)
mahan:
Tjou Perrrra!
Jag hatar när nån ställer upp flere låtar i samma tråd. Hur i allsin dar ska man kommentera nåt sånt.
Eller så kunde du sätta upp hurudan kommentering du önskar, är detta bara en presentation av Natalie?
Och en info över hur kul ni har det både i o ytterom studion... :ph34r:
Nåväl, har lyssnat igenom alla låtarna och måste ju säga att det låter mäkta snyggt, med Natalies sång.
Har ju hört nån av låtarna med din sång, inte helt fy skam, men nu lyfter dom till helt andra atmosfärer!
Börjar förstå ditt stolta småskryt nu på sätt o vis, med dig som skicklig låtskrivare o arrare
och Natalie som strong sångerska kommer ni att åka långt.
Det var väl ungefär detta du ville höra Mr Marcus, :P
Bra låtar alla som dock behöver skruvas på fortfarande
Och vill du ha kommentarer på riktigt om låtarna får du nog sätta upp dem i varsin tråd, som alla andra brukar göra,
men detta är ju Perrrra så.. :P :lol:
h. johan
Anders:
WoW Perrra, "Let me save your day" blev riktigt grym nu, härligt solo i den också!
Skall lyssna på de övriga också...
perrra:
mmm jag hade tanken att sätta upp flera trådar.. jag gör det när jag kommer hem istället. men jag tänkte det blir jäävligt mkt "perrra" på en gång då :S och då kanske inte alla orkar lyssna på alla ... men jag vet inte .
Tack så hemskt mkt för kommentarer.
Och utanför studion menade jag att vi umgås som vänner, och att vi har jäkligt kul tillsammans.. hon lever i förhållande så det är inget sånt alls mellan oss (om det va det du syfta åp mahan? heh)
Och hon är verkligen en fantastisk sångerska. Allt ska skruvas ihop till riktiga verk såklart, men det funkar som demos
Tack!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida