Forum > Färdiga produktioner

Tokai - I´ll be there - one more time

<< < (3/4) > >>

Marruschkka:
Det här gillar jag, melodiöst, okomplicerat, sköna fallande stämmor i refrängen :P

Får, som tidigare skrivits, en tidig Beatles-influensfeeling här.

Bra att du la upp den igen, så vi som kommit in senare här inne, får chansen att lyssna ;)

/Marr

Hellpig:
Gillar låten fast först trodde jag att jag inte gjorde det. Annorlunda arrat, eller det är kanske bara jag som inte brukar lyssna på sånt här... tyckte först att det saknades något men efteråt är jag osäker. Det kul med nya influenser! :) Har inte så mycket mer konstruktivt att tillföra utan tycker mest att det är kul/skönt att höra något som inte är skapat som uppföljare till "...hur basshunter till sin leadsynth på..."

Kenta K:
Me like! Får Dire straits / Knopfler vibbar.  :P

MacTS:
gillar arret, gitarrerna och sången. Jag gillar inte trumljudet, alldelesför"pappigt" för min smak. Men då är jag ju en gammal hårdrockare också. Sköna Knopfler-vibbar!

Emulator:
först tyckte jag det lät rätt trist, men det växte lixom under lyssningen. håller med freddy om sticket.

Rösten passar bra, lite knopfler.

Trummorna är riktigt trista. lite mer levande skulle önskas, med ghostslag och levande variation. testa att peta olika velocity på slagen, eller köra något fördigt komp från EZ/AD/Whatever.

men bra låt!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion