Forum > Demolåtar

Proggmusik/ Genesisrelaterat

<< < (6/7) > >>

Stolle:

--- Citat från: karl skrivet 18.05.2008, 19:40:35 ---Det är snart läge med en egen avdelning för progressive alá -70   :wub: B)

--- Slut citat ---
Ja! Vilken utmärkt idé! :D

Emulator:
skitbra !

låter riktigt kast rent tryckmåssigt dock.

en ide: ha denna ett varv som intro, sen fläska på med bas o trummor när det kommer igång på riktigt :)

snyggt i övrigt

Clemens:

--- Citat från: Emulator skrivet 19.05.2008, 00:13:03 ---skitbra !

låter riktigt kast rent tryckmåssigt dock.

en ide: ha denna ett varv som intro, sen fläska på med bas o trummor när det kommer igång på riktigt :)

snyggt i övrigt

--- Slut citat ---
Hej Emulator!

Ja så skulle man kunna göra..vet inte riktigt var den här snutten kommer hamna i sammanhanget..om det faller sig naturligt skall jag testa! :)

Clemens:

--- Citat från: karl skrivet 18.05.2008, 19:40:35 ---Det är snart läge med en egen avdelning för progressive alá -70   :wub: B)

--- Slut citat ---

Vore hur kul som helst!..lyssnar ju gärna på den typen av musik.. kanske blir intresset större bland andra medlemmar.. vore ju även skoj om man diskuterade gamla synthar/sound..progg-grupper mm..då skulle åtminstone jag känna mig riktigt hemma här.. :)

Eddi:
Som genom ett trollslag förflyttades jag tillbaka till 4 juni 1976 på Hovet. Den i särklass bästa konserten jag bevistat. Polarna spelade in den med piratgrejer och mina två kassettband slets ut inom ett par år. Soundet är som hämtat från ett av detta kassettband som var väldigt basfattigt men obetalbart för min lyssning. Låt nu inte IKEN förstöra den känslan.... skojar bara.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion