Forum > Färdiga produktioner
Stensdotter & Larsson - Never Ever
asti:
Kan bara hålla med Stajo - lysande! Tror att det kunde blivit ännu bättre om sången varit lite närmre och intimare.
Basen kan nog sänkas en aning på sina ställen!
Fin låt!
equality:
Härligt med att forumklassisker bumpas. Du har bra koll HM! Suveräna prestationer av er båda. Mini-nit: Haltar inte takten till vid 04:53? (måste ju hitta nåt :rolleyes: :P) Tycker trummorna låter så jäkla bra. Låter som AD är det verkligen det?
Larsson:
maxb: tack för de fina orden, det var skitkul att spela med i dina låtar man du har bra feeling
jag tackar alla som skrivit..trots att det är stensdotters tråd! och hon kan inte hållas ansvarig för att basen är hög! :P
låt projektet finns tyvär inte kvar,så inga ändringar kan göras nu
denna spelades in 2006
equality: det är DFH-custom & Vintage expansionen trummor på denna
gretsch settet som finns med där är asgrymt, hoppas det kommer till den nya expansionen
cutom & vintage till dfhs2 som är på väg
tack harmonica mike, karl, jugas, marruschkka, cykeln, dividend, jonnerstone
guran, mahan, maxb, tokai, asti, equality & stensdotter
fridens på er alla!
:wub:
karl:
Kan inte låta bli att bumpa denna för andra gången...finns säkert mycket annat bra jag missat då jag inte är superaktiv längre men jag bumpar den av flera anledningar.... Dels att jag känner en sån närvaro både av Larsson och Anna i denna låt.... finns en del låtar man velat skriva själv men man får inse sina begränsningar...men en jävligt bra låt är det....
Allt gott karl B)
Marruschkka:
Den här tål diverse antal bumpningar :wub:
Fantastisk, Larsson och Stensdotter i sitt esse.
Skönt att höra den här igen.
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida