Kontrollrummet

Stensdotter & Larsson - Never Ever

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida
LÅTNAMN: Never Ever
ARTIST/GRUPP: Stensdotter & Larsson
GENRE: Ballad? Indie?
LÅTLÄNGD: 5.32
KOMPOSITÖR: Musik: Larsson Text: Stensdotter
PRODUCENT: Larsson
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2006
FORMAT: mp3

Ok, här är mitt första forumsamarbete som genomfördes i augusti 2006 tillsammans med Larsson. Jag föll pladask för hans musik och vi hade några superroliga veckor tillsammans i skapandet.

Visst hade mycket kunna göras bättre, men jag är ändå stolt över denna baby. Den kommer alltid förknippas med min inledande romans med Forum och alla människor. Nostalgi.


Lyssna på http://www.stensdotter.com


Utloggad stajo

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 985
    • Visa profil
Så du hittade hit också :), var precis på väg att skicka mail när jag igår såg att du dykt upp. :rolleyes:

Tycker verkligen om hur du sjunger i denna  :wub:
www.myspace.com/staffanjonsson


Utloggad slaptap

  • Homo Erectus
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 559
  • Hell Was Full So I Came Back...
    • Visa profil

Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida
Så du hittade hit också :), var precis på väg att skicka mail när jag igår såg att du dykt upp. :rolleyes:

Tycker verkligen om hur du sjunger i denna  :wub:

Hej min vän  :)
Tack!
Vill du bli ordförande i min lilla fan club?  ;)
Lyssna på http://www.stensdotter.com


Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida

Inloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
Vilken bra låt..
Tacker för att man får höra så mycket under bar musik.
Stark skört. inte en tvekan känsla rakt igenom. bra mellodier.
Kanske lite hård mellanregister men det skulle vara det enda.

att leva är att dö


Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida
Vilken bra låt..
Tacker för att man får höra så mycket under bar musik.
Stark skört. inte en tvekan känsla rakt igenom. bra mellodier.
Kanske lite hård mellanregister men det skulle vara det enda.



Njaaa, mitt mellanregister är ganska mjukt (känner efter) tyvärr.... :lol: :lol: :lol:
Tack för att du lyssnade Tony!
Lyssna på http://www.stensdotter.com


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
skön och avslappnad låt...gillar den.

Fin röst i mellan, bra på de ljus partierna...men mest intressant nertill!

tycker jag ;)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Detta var något av det bästa jag hört i demoväg någonsin.
Seriöst.

Låten är fantastisk, likaså arrangemang och produktion. Känns som något av det bästa man skulle kunna hittat på en tidig radiohead-skiva.
Sen kommer sången och tar det till en ännu högre höjd.

Nu kommer jag ha mindervärdeskomplex i ett år.
blargh


Utloggad Assar

  • Frånvarande
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 251
  • W H A T E V E R
    • Visa profil
    • Assar
  • Soundcloud: assarandersen
Jupp. Kan bara hålla med.
Den är fantastiskt bra på alla sätt och vis.

Love it!


Utloggad Larsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 169
    • Visa profil
    • Larsson´s Musik
hej allihopa..

kul att höra att låten funkar..nu blev jag på gott humör!! :D

nu måste jag utforska resten av detta forum som är ett strålande initiativ!

thanx stensdotter för ett roligt samarbete & att jag hittade hit!!
 ;)
http://www.soundclick.com/bands/page_music.cfm?bandID=122284


Utloggad djonas

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 625
    • Visa profil
    • www.jonasekestubbe.com
Jisses vilken skön låt!
Du sjunger riktigt nice Stensdotter. :) Snygga ackordföljder, arret är bra oxå. Fan va rätt med hammond...me like. :D
Trummorna är snustorra men passar ändå in bra. Föredrar nog lite blötare ljud, blir lite väl stramt nu.
Mixen är bra överlag. En påtaglig sak som jag kommer att tänka på är panoreringen på gitarrerna och trummorna. Det funkar skitbra i början av låten, ger plats till sången i mitten (även om man skulle kunna dra in gitarrerna en aning även här) men när trummorna kommer in känns det lite fel.
Som det är nu så är trummorna omslutna av gitarrerna. Tror rumskänslan hade blivit ännu bättre om det hade varit tvärtom dvs om man hade gjort trumljudet lite större och bredare.  :rolleyes:
Gött jobb
Mvh / djonas
HP m8191.sc-a, Intel Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, 820GB HD, GeForce 8600 GT 512MB

Hemsida
Cullooden
Promemoria


Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida
Jisses vilken skön låt!
Du sjunger riktigt nice Stensdotter. :) Snygga ackordföljder, arret är bra oxå. Fan va rätt med hammond...me like. :D
Trummorna är snustorra men passar ändå in bra. Föredrar nog lite blötare ljud, blir lite väl stramt nu.
Mixen är bra överlag. En påtaglig sak som jag kommer att tänka på är panoreringen på gitarrerna och trummorna. Det funkar skitbra i början av låten, ger plats till sången i mitten (även om man skulle kunna dra in gitarrerna en aning även här) men när trummorna kommer in känns det lite fel.
Som det är nu så är trummorna omslutna av gitarrerna. Tror rumskänslan hade blivit ännu bättre om det hade varit tvärtom dvs om man hade gjort trumljudet lite större och bredare.  :rolleyes:
Gött jobb
Mvh / djonas

Vad roligt att du gillar låten Jonas!!! Tack för dina fina ord.

Jupp. Kan bara hålla med.
Den är fantastiskt bra på alla sätt och vis.

Love it!

Tack Assar C-man  ;)


Detta var något av det bästa jag hört i demoväg någonsin.
Seriöst.

Låten är fantastisk, likaså arrangemang och produktion. Känns som något av det bästa man skulle kunna hittat på en tidig radiohead-skiva.
Sen kommer sången och tar det till en ännu högre höjd.

Nu kommer jag ha mindervärdeskomplex i ett år.

*fnissar*  :lol: Tanken på att jag kan ge någon mindevärdeskomplex har aldrig slagit mig *fnissar igen*. Tack för dina värmande ord, de satt gott!!!
Lyssna på http://www.stensdotter.com


Utloggad tsmalmbe

Låter ganska distant, soundmässigt i början då låten är avklädd. Skulle föredra mera närhet i  det partiet, och sången överlag lite närmare ytan. Gitarrsoundet är nästan lika bra som mitt, alltså mycket bra :). Stämningsfulla trummor, mycket passligt med närhet i dom.

Uppbyggnaden är exemplarisk, eftersom det hela tiden kommer nåt till till låten Den behöll lyssnarens intresse och uppmärksamhet från början till slut.

Jag tycker det var lite opassande och abrupt att 3-4 ord av sången kommer under fadeouten.


.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


DåligtGehör

  • Gäst
Framför allt en mycket bra låt och mycket bra framförd. Känner igen den.

Måste nog ändå hålla med djonas om det där med panoreringen trummor/gitarrer. Lite skumt blir det.


Utloggad pirateKING

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 202
  • Rockstar in Japan
    • Visa profil
    • Pingvinfilm
Detta är väldigt fint, och låter väldigt bra. Älskar sången! Det jag tycker är något tråkigt är sångslingorna fram tills typ 03.00. Då börjar dom låta riktigt bra. Innan är dom lite tråkiga tycker jag.

Jättebra jobbat!
http://pingvinfilm.se


Utloggad Yllet

  • Mjukis
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 922
  • Det är inte ofta man ser en levande kofta
    • Visa profil
    • http://jon.rinneby.se
Börjar med att klaga lite:

Sångljudet kan bli bättre. Det känns ganska kallt (smaksak) som om att sångerskan står i ett helt annat rum och sjunger. Vidare blir sången onödigt vass på sina ställen, ett tydlig exempel är i början vid ”Did we say…”, där "Did" sticker ut för mycket och stör. Detta kan nog handla lite om nivåjustering i just det partiet, men testa gärna en de-esser som jobbar lite mer just där, runt 4-5 khz skulle ja gissa. I övrigt ligger sången bra i mixen, men önskar lite mer värme och närhet.

Gitarrerna låter riktigt riktigt bra. Men det blir väldigt tydligt att de är hårt panorerade i slutet när de drar på och råkompar. Lite nivåjustering hade säkert avhjälp där. Resultatet blir tyvärr att sången hamnar lite "mitt i skymundan" ;). Dock gäller detta slutet och bör kanske ses som en petitess.

Basen som kommer in låtens senare parti ligger lite starkt i min smak. Den brummar på lite för bra, även om den verkar riktigt komprimerad. Låt gärna basen flyta in mer i ljudbilden och ligga mer i bakgrunden. Hade det varit en kontrabas (som jag för övrigt tror hade passat bättre) så hade min åsikt varit en annan. Eventuellt är basen också, lite för basig, i kontrast till den övriga tydliga ljudbilden.

Och så till godbitarna: Jag tycker gitarrerna låter riktigt bra, skitbra sång, superbt arr, härliga raka torra trummor och snygga harmisar. Valet av instrument känns helt rätt, bortsätt från elbasen då... och små detaljer som knarret (gurka, nä?!) 1:40 gör det hela mer intressant.

I övrigt en mycket bra låt, och bland det bästa, rent mixmässigt jag hört på forumet på ett tag.
« Senast ändrad: 27.02.2007, 18:48:17 by Yllet »
Jag mixar och mastrar gärna din skiva, ep eller demo
http://jon.rinneby.se - Sound of wool
http://turnoffyourtelevision.se
http://pluggar.wordpress.com/
http://www.facebook.com/jonrinneby


Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida
Börjar med att klaga lite:

Sångljudet kan bli bättre. Det känns ganska kallt (smaksak) som om att sångerskan står i ett helt annat rum och sjunger. Vidare blir sången onödigt vass på sina ställen, ett tydlig exempel är i början vid ”Did we say…”, där "Did" sticker ut för mycket och stör. Detta kan nog handla lite om nivåjustering i just det partiet, men testa gärna en de-esser som jobbar lite mer just där, runt 4-5 khz skulle ja gissa. I övrigt ligger sången bra i mixen, men önskar lite mer värme och närhet.

Gitarrerna låter riktigt riktigt bra. Men det blir väldigt tydligt att de är hårt panorerade i slutet när de drar på och råkompar. Lite nivåjustering hade säkert avhjälp där. Resultatet blir tyvärr att sången hamnar lite "mitt i skymundan" ;). Dock gäller detta slutet och bör kanske ses som en petitess.

Basen som kommer in låtens senare parti ligger lite starkt i min smak. Den brummar på lite för bra, även om den verkar riktigt komprimerad. Låt gärna basen flyta in mer i ljudbilden och ligga mer i bakgrunden. Hade det varit en kontrabas (som jag för övrigt tror hade passat bättre) så hade min åsikt varit en annan. Eventuellt är basen också, lite för basig, i kontrast till den övriga tydliga ljudbilden.

Och så till godbitarna: Jag tycker gitarrerna låter riktigt bra, skitbra sång, superbt arr, härliga raka torra trummor och snygga harmisar. Valet av instrument känns helt rätt, bortsätt från elbasen då... och små detaljer som knarret (gurka, nä?!) 1:40 gör det hela mer intressant.

I övrigt en mycket bra låt, och bland det bästa, rent mixmässigt jag hört på forumet på ett tag.

Måste bara säga: jag stod faktiskt i ett annat rum och sjöng  ;) Hemma i mitt vardagsrum. Och det är svårt att få till bra ljud här, dels p g a min utrustning, men framför allt p g a att jag inte lagt krut på att få ett bättre rumsljud. Idag är micken omgiven av bokhylla med vitrindörrar, en balkongdörr med glas och i botten ett parkettgolv. Pga ljudkortet (går inte att ställa volymen så bra) måste jag krypa riktigt nära micken och tyvärr blir det en hel del skarpa ljud, s:en sticker lätt ljud. Jag har ju gjort en låt med Stajo som ligger här också, han har använt de-esser på min sång. Problemet där är att det lätt blir läspigt istället.

Tack för ditt engagemang och fina kommentarer om låten, sången och mixen. Uppskattas!

Detta är väldigt fint, och låter väldigt bra. Älskar sången! Det jag tycker är något tråkigt är sångslingorna fram tills typ 03.00. Då börjar dom låta riktigt bra. Innan är dom lite tråkiga tycker jag.

Jättebra jobbat!

Tack  :)

Framför allt en mycket bra låt och mycket bra framförd. Känner igen den.

Måste nog ändå hålla med djonas om det där med panoreringen trummor/gitarrer. Lite skumt blir det.


Tack  :rolleyes:

Låter ganska distant, soundmässigt i början då låten är avklädd. Skulle föredra mera närhet i  det partiet, och sången överlag lite närmare ytan. Gitarrsoundet är nästan lika bra som mitt, alltså mycket bra :). Stämningsfulla trummor, mycket passligt med närhet i dom.

Uppbyggnaden är exemplarisk, eftersom det hela tiden kommer nåt till till låten Den behöll lyssnarens intresse och uppmärksamhet från början till slut.

Jag tycker det var lite opassande och abrupt att 3-4 ord av sången kommer under fadeouten.




Tack för lyssningen och kommentarena, kul att du gillade uppbyggnaden och att det "höll". Låten är ju ganska lång.  :)
Lyssna på http://www.stensdotter.com


Utloggad karl

  • tónleikari
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 138
    • Visa profil
Förmodar att den legat uppe på dom gamla demosidorna och om så är...så har jag missat detta guldkorn totalt...bara övergången i dur kort för refrängen gör att jag får gåshud och den svävande feelingen i första delen av låten är riktigt bra...sedan är den ju nu postad i färdiga demos så då får det väl vara med nitsen annars kan man ju få hålla på med en låt i så där fem år tills alla är nöjda <_< B) :rolleyes: IMHO vansinnigt bra feeling i denna och jag gillar harmonitänket

//: karl :rolleyes:
Ny Cd "Wash Away The Past" free download at www.karlmusic.se


Utloggad yessongs

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
Gillar låten. Gillar att den aldrig står och stampar. Inte monoton, och lagom stora steg framåt utan att det stressar. Bra ljud, och en "riktig" låt.

"Indie ballad"? Varför inte.
Wooten wooten. What the deal?!


Utloggad Pwayne

  • Cloud surfer
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 255
  • En smal person med små pupiller
    • Visa profil
Strålande!
Bra låt, bra arrangemang som växer så fint och skönt ljud, mix och instrumentering.
Och så förståss....riktigt fin sång, vacker och säker! :)
En stor tumme upp....eller så heter det kanske inte.. :wacko:
Jag menar tummen upp!! ;)


Utloggad Yllet

  • Mjukis
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 922
  • Det är inte ofta man ser en levande kofta
    • Visa profil
    • http://jon.rinneby.se
Stensdotter... Man kan ju komma runt det där med läspandet om man använder de-essern på ett bra sätt i kombination med att skära i rätt frekvenser. Dock är det ett ganksa pilligt jobb. Ibland kan man behöva använda två de-essers som tar olika mycket och i olika hz. Jag rekommenderar varmt waves de-esser.

Jag antar att Larsson som mixat?! redan har testat detta, då han verkar ha bra koll.
« Senast ändrad: 28.02.2007, 02:21:11 by Yllet »
Jag mixar och mastrar gärna din skiva, ep eller demo
http://jon.rinneby.se - Sound of wool
http://turnoffyourtelevision.se
http://pluggar.wordpress.com/
http://www.facebook.com/jonrinneby


Utloggad tsmalmbe

Efter n:te lyssningen börjar de där "cymbalserierna" störa. De kräver definitivt mera jobb för att inte låta maskinella. Det går att få det snyggt, med automatisering av volym, delay och reverb. I midifasen kan man inte göra mycket åt det. Och det går att få till utan dedikerade "cymbalserie" samplingar.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Kenta K

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 356
    • Visa profil
Skit va snyggt! :)


Mycket bra mix, fin låt, bra sång, fin text.  ;)
Påminner mig om nån låt? Måste kolla det....


Ackorderna och "rythmen" i texten / sången är exakt samma...



Men skitbra! :)



tordA

  • Gäst
...men... den har jag ju hört ett antal gånger nu  ;)

den är inte sämre nu !!


Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida
Tack Karl, Yessongs, Pwayne, Tsmambe, Kenta K och TordA för lyssning och fina kommentarer  :) Vilken grym ego-grej det är att göra musik och att andra lyssnar och tycker till. Så himla gott att ni gillar sången!

Lyssna på http://www.stensdotter.com


Florian le Sage

  • Gäst
Hej fröken!

Jag har sett dig här ett tag men inte lyssnat på dina alster förrän alldeles nyss...via hemsidan.

Kort och gott, det är kanonbra faktiskt!
(brukar inte orka lyssna på allt i demoforumtrådar etc pga seg nerladdning etc. men din hemsida var ultrasnabb i streamingen,mkt bra-vilken "motor" har du där?)

*Never ever* fastnade jag för direkt...

*Houselåten* är väl ok, dock lite för mycket svepvolym envelope som blir tjatig...(produktionsfråga)...

*Se dig själv* är skrämmande lik en sång jag producerade med en tjej som heter Annika Gunnarsson i Ulrika-Ö-götland 2002, och då menar jag skrämmande i både innehåll textmässigt och rent musikaliskt...känner du eller låtskrivaren henne?

Gillar din röst, undrar och är nyfiken på ditt högre register där jag tror/anar att du kan uttrycka ännu mer power/känslor av passionerat slag i form av mer kräm/skrik/wail etc om du förstår vad jag menar, jag skulle faktiskt vilja testa ett samarbete framöver om jag finge höra lite till av dig, men då handlar det i slutändan om att du kommer hit (25 mil fr. Stockholm) och jobbar MED människor,blir myyycket bättre!  ;)




Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida
Hej fröken!

Jag har sett dig här ett tag men inte lyssnat på dina alster förrän alldeles nyss...via hemsidan.

Kort och gott, det är kanonbra faktiskt!
(brukar inte orka lyssna på allt i demoforumtrådar etc pga seg nerladdning etc. men din hemsida var ultrasnabb i streamingen,mkt bra-vilken "motor" har du där?)

*Never ever* fastnade jag för direkt...

*Houselåten* är väl ok, dock lite för mycket svepvolym envelope som blir tjatig...(produktionsfråga)...

*Se dig själv* är skrämmande lik en sång jag producerade med en tjej som heter Annika Gunnarsson i Ulrika-Ö-götland 2002, och då menar jag skrämmande i både innehåll textmässigt och rent musikaliskt...känner du eller låtskrivaren henne?

Gillar din röst, undrar och är nyfiken på ditt högre register där jag tror/anar att du kan uttrycka ännu mer power/känslor av passionerat slag i form av mer kräm/skrik/wail etc om du förstår vad jag menar, jag skulle faktiskt vilja testa ett samarbete framöver om jag finge höra lite till av dig, men då handlar det i slutändan om att du kommer hit (25 mil fr. Stockholm) och jobbar MED människor,blir myyycket bättre!  ;)




Halloj Florian!

Kul att du lyssnat på låtarna  :)
Först, nej, jag känner inte Annika. Se dig själv kom till genom att jag skickade en text till Stajo (en text jag skrev 2004-08-19). Han tonsatte den för någon månad sedan o så körde vi. Den är väl inte så unik i sin komposition vare sig textmässigt eller musikmässigt, men det vore ju jättekul att höra låten du säger är snarlik BÅDE i text och ton. Har du den kvar?

Har varit hög sopran förr i tiden. På senare år har det varit soulmusik främst och visst kan jag lägga wail på toppen, ett exempel är Best of my love. Dock har jag upptäckt att jag inte alls kommer särskilt högt på toppen längre tyvärr. Har inte använt den del av registret, så just nu = trist. Men, precis som med alla andra muskler kan det övas upp. Får väl kasta på mina gamla Real Group-plattor och yla lite med Maggan igen.

Jag har några fler låtar jag kan skicka till dig om du vill, de är dock covers så jag kan inte posta dem här.

Vore kul att sjunga i en riktig studio med någon vid spakarna, det är ju det jag längtar efter egentligen  :D Visst håller du till någonstans i Götet? Har en syrra i Vänersborg och en kompis i Kungsbacka så jag skulle kunna kvarta där. Jobbar du helger? Jag har barnledigt varannan helg. PM:a mig din mailadress så skickar jag över låtarna.

Mvh Stensdotter




Lyssna på http://www.stensdotter.com


Florian le Sage

  • Gäst
Hej, skall du kvarta i Vänersborg så får du åka långt... :lol: jag har skickat pm till dig!
Jag är ledig på helger så det går bra, här finns gästrum också m eget hushåll, hur gamla är barnen, de kan ju följa med om de inte är för små/krävande...här finns biosalong,mkt natur etc,kolla hemsidan som sagt!
 B)


Utloggad Light Head

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 102
    • Visa profil
Jag har sagt det tidigare,, å säger det igen :-)  Tusan vilken bra låt! Detta gillar jag, och känslan som finns i allat från sång till musik är verkligen något som sätter sig!

Jag är stolt över att det finns de som producerar så här bra musik låter mig få lyssna innan de blivit stora kända musiker som  inte längre har tid för små "musikforum"!


Utloggad stajo

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 985
    • Visa profil
*Se dig själv* är skrämmande lik en sång jag producerade med en tjej som heter Annika Gunnarsson i Ulrika-Ö-götland 2002, och då menar jag skrämmande i både innehåll textmässigt och rent musikaliskt...känner du eller låtskrivaren henne?

Inte en susning :), men hade varit skojigt att höra låten, var inne på din sida men hittade inget ännu, kanske dyker det upp?
www.myspace.com/staffanjonsson


Florian le Sage

  • Gäst
Jag får ta och lägga upp den här efter att ha kollat med henne först!
 B)


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!
Skönt låt, snygga arr, bra sång, välspelat... Gillade låten med andra ord. Bra jobbat!


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Över två och ett halvt år sedan nån skrev i denna tråd..Med risk för att bli halshuggen så bumpar jag upp denna.
Vette tusan hur jag har kunnat missa denna pärla..Så dj...a bra.

Den här låten behöver taggas så det blir lättare att hitta den..Stensdottern är ju sällan här så kanske nån av moderatorerna kan lösa det?
Denna låt får helt enkelt inte dö cyberdöden.Lyssna och njut boys and girls.


Mike


Utloggad karl

  • tónleikari
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 138
    • Visa profil
Det var väl jättebra att du bumpar denna...snudd på forumets bästa låt alla kategorier :rolleyes: :rolleyes: gillar den här vansinnigt mycket...mera Anna och Larsson  B)
Över två och ett halvt år sedan nån skrev i denna tråd..Med risk för att bli halshuggen så bumpar jag upp denna.
Vette tusan hur jag har kunnat missa denna pärla..Så dj...a bra.

Den här låten behöver taggas så det blir lättare att hitta den..Stensdottern är ju sällan här så kanske nån av moderatorerna kan lösa det?
Denna låt får helt enkelt inte dö cyberdöden.Lyssna och njut boys and girls.


Mike
Ny Cd "Wash Away The Past" free download at www.karlmusic.se