Forum > Färdiga produktioner
91:an - All that you say
91:an:
--- Citat från: mahan skrivet 11.05.2008, 00:00:31 ---Jou 90+1! :D
Almost perfekt, skulle ju vara grymt om det inte fanns ens nåt litet att såga på, ok!
Alldeles härlig komposition och text, lyssnat nu flertalet varv och kommit till att:
- skulle gilla mera tryck på basen
- skulle önska mera tryck på trummorna
bägge båda ovannämnda blir lite långt bak i den annars snygga ljudbilden. Vilket resulterar i att jag (big me, expertise, supersoundman) tycker att helheten blir lite tunn.
Skitsnygga ackeguror, how do you get them, where do you by them?
Jäkligt snyggt jobberi detta, tummen, näej, bådda tummarna upp! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Vad glad jag blir med sånt engagemang! Jag brukar också lyssna ett flertal gånger när det är nåt jag gillar men ändå vill bidra med nåt konstruktivt! Och vad gäller tyckande är vi alla experter utan undantag därför är alla kommentarer en hjälpande fingervisning, det är ju därför vi slänger upp våra alster här. Basen... möjligt att jag valt fel basljud, det är ju diskantfattigt utan anslagsljud. Här kanske jag borde spelat på min riktiga elbas och hittat mer rätt vad gäller känsla. Riktiga trummor däremot varken har jag eller kan spela på så där blir det tyvärr midi och klaviatur jag får förlita mej till och jag har mina begränsningar :o. Då jag är en stor beundrare av dina alster tillåter jag mej att mysa av dina uppskattande ord, "big you, supersoundman..." :D
--- Citat från: equality skrivet 11.05.2008, 00:28:41 ---Sorry Janne, skulle stå "skänker välbehövlig variation" inte "sänker". :o Finger-tip-slip alltså och jag har rättat till det.
--- Slut citat ---
Haha, vad en försvunnen bokstav kan göra! Jag får medge att jag försökte läsa om meningen ett flertal gånger för det kändes inte lättbegriplig svenska. :D
--- Citat från: 1up skrivet 11.05.2008, 07:10:04 ---Jag gillar sån här myspop. En stil jag skulle vilja göra låtar i.
--- Slut citat ---
Tänk om man istället kunde göra låtar i sån varierad stil som du och sån mängd, 1up! :o :)
1up:
Vi är alla avundsjuka på det vi inte intuitivt förmår. :)
Men du? Helt offtopic, Gissberg? 91:an? Tecknaren/Manusförfattaren eller är jag helt galet ute?
--- Citat från: 1up skrivet 12.05.2008, 01:17:03 ---Vi är alla avundsjuka på det vi inte intuitivt förmår. :)
Men du? Helt offtopic, Gissberg? 91:an? Tecknaren/Manusförfattaren eller är jag helt galet ute?
--- Slut citat ---
Inte så galet, rita på dagarna, hobbymusicera på kvällarna, en ytterst trivsam kombination :D!
1up:
--- Citat från: 91:an skrivet 12.05.2008, 08:35:15 ---
--- Citat från: 1up skrivet 12.05.2008, 01:17:03 ---Vi är alla avundsjuka på det vi inte intuitivt förmår. :)
--- Slut citat ---
Inte så galet, rita på dagarna, hobbymusicera på kvällarna, en ytterst trivsam kombination :D!
--- Slut citat ---
Trivsamt kan jag tro, trevligt att råkas och tack för en fin tidning! :) (Nu inväntar jag bara spänt eventuell honorar. ;P)
--- Citat från: 1up skrivet 12.05.2008, 12:17:53 ---
--- Citat från: 91:an skrivet 12.05.2008, 08:35:15 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Trivsamt kan jag tro, trevligt att råkas och tack för en fin tidning! :) (Nu inväntar jag bara spänt eventuell honorar. ;P)
Ha, ha, nej du, jag har bara en 91:an-kortlek :o som jag fick en gång på förlaget och den tänkte jag behålla :D
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida