Forum > Färdiga produktioner
karl-mixed emotions
Harmonica mike:
Hej Karl.
Jo det distar lite på sången,håller med Max där.Trummorna lirar i ett eget rum,som effekt - kul!Som helhet,nja..Snyggare om du får upp hela bandet på samma scen tycker jag.
Har för mig att du kör ez vilket jag också gör,köp "Vintage" kitet! Där har du allt du behöver..Eller gör som alla andra,dra ned AD demon..Fast ez:s Vintage kit låter bättre!!
Skön låt,som med lite puts blir ännu skönare.
Mvh
Micael
Dividend:
Ja, trummorna låter lite vajiga på några ställen, eller är det reverbet? Tidig morgon så comment blir därefter...
Låter karl, tycker den eftertänksamma texten funkar bra till melodi och komp. Känns igen.
Sämre kommentar än denna kan jag nog itne skriva, men gillar klart låtens potential! :)
91:an:
Visst var det Beatles som införde detta härliga sväng som du fångat upp så läckert i denna låt! Jag lyfter ånyå på hatten för dina alster, har inga tips eller förslag till ändringar, tycker det låter väldigt bra som det är, trummor, instrumentering och sång!
MaxB:
Love your voice!
Har du några favvisar på pop-himlen? Jag tänker närmast på farbror P Gabriel då jag hör dig sjunga? Är han en husgud till dig månne?
Clemens:
Hej Karl!
Som vanligt mycket bra, när kommer plattan? :)
Mv Clemens
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida