Forum > Färdiga produktioner
Unifaun - "End-or-Fin"
SteveHarris:
Nog har jag hört lite genesis ibland.
Anyhow
Ghost note = de svaga snabba virvel ljuden som delvis sjunker under allt annat,
&feature=related <- kommer ganska tydligt fram där .
1up:
Var vänlig och skriv upp mig på UNI-FAN-LISTAN - för det här är riktigt bra! Vilken harmoniresa! Snyggt sound på inledningspianot, härliga och ofta oväntade harmoniturer och instrument som jag sällan hör tillsammans. Smaskig musikermusik fullproppad med godis. :wub:
Är allt perfekt? Håller tummarna för att soundet, ja, trummorna speciellt, smälter ännu bättre in i helheten när låten kommer som slutgiltig version. :)
Nad:
--- Citat från: SteveHarris skrivet 15.05.2008, 10:16:24 ---Nog har jag hört lite genesis ibland.
Anyhow
Ghost note = de svaga snabba virvel ljuden som delvis sjunker under allt annat,
&feature=related <- kommer ganska tydligt fram där .
--- Slut citat ---
Masato Honda...det blev dagens "knäck ihop". Fy fhaaaääään vad bra. Ja jag fattar nu vad du menade.
Det fiinns nog ingen mer teoribefriad människa än jag. Vet aldrig vad nåt heter, däremot har jag
en bestämd uppfattning hur det skall låta. :) Thanks for sharing!
Nad
Nad:
--- Citat från: 1up skrivet 15.05.2008, 12:03:24 ---Var vänlig och skriv upp mig på UNI-FAN-LISTAN - för det här är riktigt bra! Vilken harmoniresa! Snyggt sound på inledningspianot, härliga och ofta oväntade harmoniturer och instrument som jag sällan hör tillsammans. Smaskig musikermusik fullproppad med godis. :wub:
Är allt perfekt? Håller tummarna för att soundet, ja, trummorna speciellt, smälter ännu bättre in i helheten när låten kommer som slutgiltig version. :)
--- Slut citat ---
1000 tack för det! Ja det är Hoffe som skall mastra. Några av er vet kanske vem han är.
Jag vill inte ändra mer på mixen nu. :)
Nad
Ps. Du kan lägga dig på vår "mailing list", finns på vår sida. Plattan kommer 27/6. ;)
1up:
--- Citat från: Nad skrivet 15.05.2008, 16:54:12 ---
--- Citat från: 1up skrivet 15.05.2008, 12:03:24 ---Var vänlig och skriv upp mig på UNI-FAN-LISTAN - för det här är riktigt bra! Vilken harmoniresa! Snyggt sound på inledningspianot, härliga och ofta oväntade harmoniturer och instrument som jag sällan hör tillsammans. Smaskig musikermusik fullproppad med godis. :wub:
--- Slut citat ---
1000 tack för det! Ja det är Hoffe som skall mastra. Några av er vet kanske vem han är.
Jag vill inte ändra mer på mixen nu. :)
Nad
Ps. Du kan lägga dig på vår "mailing list", finns på vår sida. Plattan kommer 27/6. ;)
--- Slut citat ---
Givetvis skriver man upp sig! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida