Forum > Färdiga produktioner

Kenneth F - Welcome To India

<< < (4/8) > >>

Nad:
Det är fullständigt livsfarligt att vistas på detta forum! Man fastnar och vill bara höra mer och mer av dessa talangfulla människor. :) Det är därför jag måste hålla mig härifrån (tyvärr måste jag understryka) emellanåt, dygnet borde ha minst 48 timmar. Detta diggas massor! Så ballt, så kul! Ja...virveln kunde få lite mer power, men ibland funkar den, det beror
på vilket parti i låten det är. Tyckte den kunde varit lite längre...så jag får väl lyssna en gång till då! :)
Det växer curry i öronen just nu....

Nad

Ps. Visst är det nåt magiskt med "tributes"??  :D :D

Kenta K:

--- Citat från: Nad skrivet 07.05.2008, 12:53:21 ---Det är fullständigt livsfarligt att vistas på detta forum! Man fastnar och vill bara höra mer och mer av dessa talangfulla människor. :) Det är därför jag måste hålla mig härifrån (tyvärr måste jag understryka) emellanåt, dygnet borde ha minst 48 timmar. Detta diggas massor! Så ballt, så kul! Ja...virveln kunde få lite mer power, men ibland funkar den, det beror
på vilket parti i låten det är. Tyckte den kunde varit lite längre...så jag får väl lyssna en gång till då! :)
Det växer curry i öronen just nu....

Nad

Ps. Visst är det nåt magiskt med "tributes"??  :D :D

--- Slut citat ---

Haha Nad! Att man lätt kan fastna i detta forum är så sant så sant. Det är som en drog. Hör man en demo, skall man bara höra en till. Bara en till... Hehe.. Fast, musik kanske inte är lika farligt som en drog. Eller?  :huh: :unsure:
Tack som sjutton för denna underbara comment, och för att du tog dig tid att lyssna, OCH tycka till. (många som bara lyssnar, vilket INTE är fel. :)  ) 
Curry i öronen är BRAAA! :)

Kenta K:
UPPDATERAD VERSION!

NU MED DJONAS PÅ CURRYGURA!!!!

Harmonica mike:
Tjabba boys!

Hur bra blev det här då..? Kanon!!!

Där satt den  :)

Denna sejvar jag nu.

Mvh
Micael

jay thomas:
Namaste!  :)

Ja, det mesta har sagts. Den var bra för början men fick sig ett currylyft när djonas kom och kryddade lite!  :D

Kul med "spontana" samarbeten. Detta specifika bär en väldigt söt men ack så starkt kryddad frukt!  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion