Forum > Färdiga produktioner
Kenneth F - Welcome To India
Hellpig:
En glad överraskning, det här gillade jag. Snyggt proddat, påhittigt, roligt att lyssna på, lagom med variationer. Har inget att klaga på, möjligtvis kunde det bli ännu bättre med ekvilibriteter från Djonas själv. :)
ChromaWoods:
--- Citat från: Kenta K skrivet 06.05.2008, 19:26:40 ---Tjena Chroma! :) roligt att du stoppar vid min låt och ger mig några minuter av ditt liv. :) Tack för comment och att du gillar. :) 2 styck respekterade musiker som inte gillar min virvel.. då är det på tiden o kolla på den. hehe :) Tack igen för comment!
--- Slut citat ---
Respekterad musiker... :blink: Vad hade du druckit när du skrev det? ;) Tack själv!
Kenta K:
--- Citat från: Hellpig skrivet 06.05.2008, 21:00:56 ---En glad överraskning, det här gillade jag. Snyggt proddat, påhittigt, roligt att lyssna på, lagom med variationer. Har inget att klaga på, möjligtvis kunde det bli ännu bättre med ekvilibriteter från Djonas själv. :)
--- Slut citat ---
Tjena Hellpig! Tackar för comment! Ja, jag väntar själv på att djonas himself skall komma med en kontring alà curryrockgura! :)
--- Citat från: ChromaWoods skrivet 06.05.2008, 21:05:15 ---
--- Citat från: Kenta K skrivet 06.05.2008, 19:26:40 ---Tjena Chroma! :) roligt att du stoppar vid min låt och ger mig några minuter av ditt liv. :) Tack för comment och att du gillar. :) 2 styck respekterade musiker som inte gillar min virvel.. då är det på tiden o kolla på den. hehe :) Tack igen för comment!
--- Slut citat ---
Respekterad musiker... :blink: Vad hade du druckit när du skrev det? ;) Tack själv!
--- Slut citat ---
Haha! Alltid lite lullig! lol :) Nejdå, jag tycker det! Du är en av dom som varit med längst. Sen vi hängde borta på hörnet hos Studio. Och jag gillar dina låtar, dina comments, och ditt allmänna "JAG" . :) Så, kram på dig Chroma, du sprider glädje åt oss musiker med din tillvaro och kommentarer. :) (nej, jag är inte en curry bög. Inte för att det är fel altså...) ;)
edit : Kan göra musik kan jag, men stavar som en "CRAAAAATTAAA" ;) (med engelsk uttal på cratta)
djonas:
Nu har jag lagt på lite guror om nån vill höra. :)
Ska bara kolla med Kenta att det är ok att jag lägger upp den. :rolleyes:
// djonas
Hellpig:
Självklart vill vi höra! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida