Detta kan tom jag lyssna på ju.. trots att det egentligen är för heavy för mig .
Jag tycker produktionen är jättebra, och du sjunger fantastiskt bra .
Hörs att det ligger mkt jobb bakom produktionen ?
Mycke bra jobbat!
/Perrra
Det här diggas. du sjunger riktigt gött och bra låt och prod. god forts får man säga mvh
riktigt bra!
Bra ljud, bra sång, bra gitarrlir.......Emo ftw !!!
Bra låt! Har laddat hem låten och lyssnat på den ett antal gånger sen dess.. 
Sången i de lugna partierna är riktigt bra!
So you learned your lesson well, what's wrong?
Yeah you, don't believe in what they say you'll become
Please stay with me, please stay with me (You're forgiven)
Don't run away, cause I am here (so near)
Don't fear, don't be scared of who you were. It's gone
Yeah now here's your time, your second chance has begun
Så ska det nog vara?
Kunde inte låta bli.
Förresten ska ni inte spela in "closer to you" med bandet? Den låten är riktigt bra, kan inte sluta lyssna på den.
Då ska vi se.....ursäkta dröjsmålet, men det har ju varit jul vilket ni nog har märkt
PERRA: Vad kul att du kunde lyssna fast det inte är din musik.....respekt!! Jo det ligger ju ett antal timmar bakom produktionen, det blir mycket fram och tillbaka när det är fyra stycken som ska vara överens

Mycket trevligt att du uppskattar sången....jag suger åt mig som en svamp.
GURAN: Tackar för berömmet, skickar upp en ny låt strax, hoppas du gillar den med
oBBa: Tack även du för värmande ord, jag och gitarristen blev precis lite längre
MAX: Hoppas du fortsätter lyssna och att låten växer. Kan avslöja att sången i de lugna partierna är lite (men bara lite) influerade av Katatonia, men det kan vi hålla hemligt
FREDDY: Du har alldeles rätt

Precis så ska det vara. Skönt att det finns fler ordpoliser, så man slipper vara ensam

Angående "Closer to you" så har vi spelat in den med bandet för ett par år sen, men det är numera en låt som e slängd på tippen, men jag gillade melodin och det var därför jag gjorde en egen version.
Tack för kommentarerna och gott nytt år på er alla!!!!!!