Forum > Demolåtar
EMU: feel no shame
Emulator:
jo jag vet at de låter coolt :D precis som 43 år sen. men nu känns det, trots att jag aldrig hört tonen, som de e stulet. nåja..kanske inte så många som tänker på det?
freddy:
Minns att jag fick lyssna på denna för ett tag sedan. Sången påpekar du själv redan i första inlägget så den tänker jag bort. :) Däremot är det sköna trummor och schysta ljudlandskap, det är väl lite av ditt signum. Man hör ju att det är Emu som gjort detta, inte illa att ha en egen mustasch! Gillar melodin på vers/refräng, vill höra en uppdaterad version med stabil sång och kanske lite mer variation i musiken, kanske några pålägg av olika slag :)
Hör att det är en bra låt, men den blommar inte ut till fullo i denna version. Men gör klart den mannen!
Emulator:
du plitade nog ner exakt vad jag känner själv för låten :) Skall dona vidare nu när orken börjar trilla tillbaka. tack mannen!
IKEN:
--- Citat från: Emulator skrivet 03.05.2008, 02:05:17 ---LÅTNAMN: Feel no shame
ARTIST/GRUPP: Emu
GENRE: nåt...
LÅTLÄNGD: ?
KOMPOSITÖR: emu
PRODUCENT: emu
EV. MEDVERKANDE: emu
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Hallå!
RIKTIG svacka just nu, så har haft lite inspiration idag, och nån timme ledigt. det blev det här. sången låter kass, men bortsett från det..är detta något att spinna vidare på ?
text:
I never expected you to
Bow before me or love me or to
be there for me no matter what I'd do
I never agreed to be your
sweet lover to please or adore
I'm not worthy of anything at all
I just dont wnat to know my pain
I want you to never no my shame
I never expected you to
Bow before me or love me or to
be there for me no matter what I'd do
I never agreed to be your
sweet lover to please or adore
I'm not worthy of anything at all
www.perfectbounce.se/fns.mp3
--- Slut citat ---
Gillar introt med plektrum grejjen,sången är inte så kass som du tror,hörde betydligt värre saker på TV:n igår faktiskt.....snygga ljud,speciellt pianot,klart du skall jobba vidare på detta.
equality:
--- Citat från: IKEN skrivet 25.05.2008, 12:28:47 ---....hörde betydligt värre saker på TV:n igår faktiskt....
--- Slut citat ---
Tyskland!
Frankrike och Spanien var bäst! Sorry OT, emu!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida