Forum > Demolåtar

EMU: feel no shame

<< < (3/8) > >>

mahan:
he he Emu!

Lite försiktigt i uttalanden mannen, "innan jag tar in de gamla polarna" dom e väl inte så gamla...! :D :P

h.  johan

Wernborg:
Mästaren av tunga trummor returns.

Långt intro. Men det är nog bra.
Trumfillsen i 32-delar gillas mycket. Får associationer till nåt som hette Jungle förr. Bra.

Sången lite väl försiktigt. Mer ilska önskas.

Mycket bra låt. Men texten..... Är det Depp-VM?  Jaja, det var nåt med metaforer ja. Sånt begriper inte jag......  :lol:

Emulator:

--- Citat från: mahan skrivet 04.05.2008, 00:37:53 ---he he Emu!

Lite försiktigt i uttalanden mannen, "innan jag tar in de gamla polarna" dom e väl inte så gamla...! :D :P

h.  johan

--- Slut citat ---

haah, ojjäaklar :D får passa mig :D

--- Citat från: Wernborg skrivet 04.05.2008, 00:49:45 ---Mästaren av tunga trummor returns.

Långt intro. Men det är nog bra.
Trumfillsen i 32-delar gillas mycket. Får associationer till nåt som hette Jungle förr. Bra.

Sången lite väl försiktigt. Mer ilska önskas.

Mycket bra låt. Men texten..... Är det Depp-VM?  Jaja, det var nåt med metaforer ja. Sånt begriper inte jag......  :lol:

--- Slut citat ---

Tack :wub:

Ja lite jungle i tankarna faktiskt. kul att det uppskattas! skall se vad som går att göra med sång. vet nån i lindome kansek också som vill falsettköra?

jag va nöjd med texten...hehe...depp-vm? :) jaja bjuder på det.

tack för dina ord wernborg :)

Marruschkka:
Det här är ju känsligt och berörande, det är skitbra med falsetten till en oktav högre :P

Bra med lite depp ibland-det kommer alltid nåt bra ur sånt, jo så är det.

Slipa till lite på sången så den blir säkrare så har du en diamant här :D

Tummen upp från mej!

/Marr

Emulator:
tack marr! ja, jag skall ge denna ett par chanser till som sagt innan jag ber någon ta över.

kul att du gillar den :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion