Forum > Demolåtar
Halvfärdig
IKEN:
--- Citat från: Eko skrivet 06.05.2008, 00:01:23 ---Johan: Jag är inget bra på trummor så när jag köpte EZD så tittade jag även på AD men fick för ig att den var mer komplicerad. Men du menar alltså att EZD låter för mycket rumseko? Vet inte om jag tycker det jag älskar när trummor dundrar är väl miljöskadad efter replokaler med en hårtslående trummis som gjorde av med tre fyra stockar per kväll - han har lugnat ner sig nu men då var det järnet som gällde. Får nog lära mig lite mer om hur trummor ska låta ska kolla din länk.
JT: kul att du uppskattade och nä det är väl långt kvar innan dennna är helt förstörd. :D När det gäller gitarrljudet så är det första gången som jag faktiskt tyckte att jag härmade ett sound från en riktig musiker men det var inte Michel Jacksson jag tänkte på - inte alls faktiskt.
Iken: Jag jobbar vidare med instrumentering etc. så får du en MP3 om det är ok och det är väl Ricken som gäller gissar jag en fretless försvinner nog eller tja fan vet....
Eko
--- Slut citat ---
Eko,jag testar gärna fretless,med Jaco Pastorius-inställningen i Amplitube lär den inte gå ett missa..... ;)
Miss Rick låter nog ''för mycket'' på denna,men jag kan göra 2 spår,de lär INTE bli identiska,sån't kan inte jag,inte härmas. :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida