Forum > Färdiga produktioner
Stolle o Leif - The end of struggle
Harmonica mike:
Tjabba stolle å Leffe.
Ja nu har ni fått till det.Det var bra förut,riktigt riktigt bra nu! Jag sågar inte i nåt,tycker att ljudbild och sound samt instrumentala insatser är kanon! Sången är ju för fanken snudd på världsklass,grabbarna är för blygsamma.
Lite egna funderingar:
Om man tänkte sig att det kom in tunga trummor och en mera drivande bas(tyngre,djupare) nånstans så skulle alstret kanske lyfta till himmelen(nu når det upp till Himalaya),typ där congasliret drog igång..Dom funkar men jag skulle satsat på trummor..Egna funderingar som sagt.
Över djävligt bra jobbat här - full pott så det skriker om det;som slutkläm kan jag väl säga ...Vi vill höra MERA LÅTAR!
Mvh
Micael
flabb:
Lät bra, tyckte man fick vänta lite länge på congasena bara :rolleyes:
Sen kanske jag missade men hörde inget sprak från lägerelden eller ljud
från gräshoppor, mygg etc ^_^
Proffsigt!
Lindpop:
Det här har ni gjort riktigt bra. Skön låt och skönt gung och uppbyggnad. Det enda jag tyckte var att kören kändes lite rörig första vändan. I slutet då det blir paus för instrumenten tyckte jag inte heller tillförde så mycket men det är bara vad jag tycker.
MVH
cykeln:
Hiskligt snygga akgitarrer! Skimrande spel och ljud här.
Mycket bra röst/sång
... "refrängen" blir i mina öron för rörig
Vers 2 lyfter ytterligare genom bas och gitarrspelet
Luftigt och samtidigt nära !
Skulle nog föredra utan congasarna på slutet - hellre trummor
Riktigt bra detta - grymt imponerande att det är en improvisation
freddy:
--- Citat från: Stolle skrivet 05.06.2008, 04:07:48 ---Tack så jättemycket Freddy!
Jäklar vad kul att du gillar det dämpade gitarrspelet på verserna. Jag är väldigt förtjust i det men det verkar aldrig vara någon som lägger märke till det annars. :)
Distgitarrerna... attans. Jag vet ju att du har rätt egentligen. De passar ju inte alls in. De sabbar ju hela lägereldskänslan. Mitt förnuft säger mig att du har helt rätt, men ändå kan jag inte låta bli att bli glad när de kommer. Kanske är jag för opartisk i frågan men jag vet inte om jag kan bringa mig till att ta bort dem. Eller... kanske kan jag det. Jag får känna på det lite innan jag bestämmer mig. Menade du föresten bara distgitarrerna i slutet (hårdrocks dist typ) eller menade du blues-lead gitarren också?
--- Slut citat ---
Jag menade alla el-guror ;) nu blev det jobbigt va? :D
Nej, men det funkar som det är nu med. Men jag hade nog gillat det än mer utan dom och kanske ett solo på dom ordinarie gitarrerna istället ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida