Härlig kommentar.

Som en sidonotering om man ska kora någon som är mest kreativ med språket så kommer Mahan få guldmedaljen. Påsvipp, någon?

Nivåerna, japp, baskaggen ned i nivå då. Tack. Lyssnade mig trött på låten igår så säkert därav. Får låta låten sätta sig några dagar och återkomma när man inte är "förblindad".
hihi Mahan gillar min sång! Tackar! Ska åka ned till sta'n och basunera ut det till alla mina partivänner och kära kamrater i tågen, låta mina rop skalla!

...
Jo jag vet, jag har inte alltid varit så populär hos dig med mina utsvävningar i det ekivoka och gangstastyliga.
Jaa! Vad härligt, det blev ju en låt av det. Och jag som var rädd du skulle gasta efter en B-del, men jag klarade mig visst ifrån det denna gången. Wow 15 lyssningar.

Ta en snaps till och njut.

Nu är sången tagning #1 så den kan bli mycket bättre.

Visst haltar den och jox, så härligt du kan se själen bakom sådär.

Jag är stolt över min pipa och ännu bättre kommer det att bli.
Japp, har varit en trevlig musikalisk resa faktiskt. Öronen fattade för några månader sedan vad musik handlar om. Att stoppa i ljud som matchar varandra i spektrat. Att hitta grooves och sånt. Märkligt egentligen. Använder samma ljud som för tre år sen, men det är ju så, det är hur man använder saker mer än vad man har som avgör hur det låter i slutändan.
Mucho gracias för kommentar!!
Tjou 1uppen!
Schnoffsig förstamajmusik detta, jasså jaa vispop eller påsvipp så här på valborg. 
Lite problem med olika instrumenters nivåer... mesta kanske baskaggen som jag tycker sticker ut onödigt hårt.
Vet int om jag törs säga det....hmmmm. men okei...håll andan....
jag gillar din sång. Sådär... nu va de sagt. Har ju brukat slänga dig i sjön tack vare dina usla sångprestationer och så plötsligt, wow, Ilike it. Du har bätttrat på den sidan otroligt, inte för att du har en vacker röst, inte heller stadig men ........ditt personliga du har du lyckats få igenom nu, din verkligt egna sånggrej, och den personaliteten lyser o skiner, och otajtheter och dyl betyder inte ett skvatt. Vet int om du förstår vad jag försöker stamma ur mig men ........mannen kan sjunga! 
Låten då... den är just on the spot! 1up gör musik! FAn va du har jobbat upp dej under den tid jag haft äran att känna dih här på KR.
Och jag är inte fylld av whiskyångor när jag skriver detta, så nu kommer jag att ta mej en liten schnapps och lyssna på din låt en femtonde gång!
Kolla nivåerna i mixen och detta blir braxen! LIKEIT! 
h. johan