Forum > Färdiga produktioner
1up-Göra musik
equality:
J-lar vad bra! :D Totalmissat denna! Lycka till radion 1up, mycket välförtjänst airtime!
stensdotter:
Kul liten pärla.
Blockflöjten en stor hit, det blev ett stort smil här när den kom in - smått genialiskt.
Jag tycker att gitarren ligger helt rytmiskt fel, du kanske har menat det så. Vi snackar om små justeringar, det känns så konstigt eftersom du är så rytmiskt i övrigt i musikproduktionen. Det stör mig och gör att jag inte riktigt kan lyssna utan att känna mig irriterad *fniss*.
Sången börjar arta sig - kul att du vågar.
Och så LYCKA TILL - kul med radio :-) Grattis till det.
1up:
--- Citat från: equality skrivet 09.12.2008, 00:26:11 ---J-lar vad bra! :D Totalmissat denna! Lycka till radion 1up, mycket välförtjänst airtime!
--- Slut citat ---
Bugar och bockar! :)
Så jäkla grymt att få intervju och låt. Det var nervigt innan intervjun men det var värt det. :)
1up:
--- Citat från: stensdotter skrivet 09.12.2008, 19:58:08 ---Kul liten pärla.
Blockflöjten en stor hit, det blev ett stort smil här när den kom in - smått genialiskt.
Jag tycker att gitarren ligger helt rytmiskt fel, du kanske har menat det så. Vi snackar om små justeringar, det känns så konstigt eftersom du är så rytmiskt i övrigt i musikproduktionen. Det stör mig och gör att jag inte riktigt kan lyssna utan att känna mig irriterad *fniss*.
Sången börjar arta sig - kul att du vågar.
Och så LYCKA TILL - kul med radio :-) Grattis till det.
--- Slut citat ---
Tackar!
Ligger gitarren knas i låten? Möjligt. Någon annan som också tycker det? Kan ha att göra med eftersläpningar pga effekter.
Jag är väl mest nöjd själv över låten. Sången kommer bli ännu bättre.
Ha de så bra!
Dividend:
Jag tycker den ligger rätt..
Verkligt bra låt, men fågelön har större potential. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida