Forum > Färdiga produktioner

1up-Göra musik

<< < (6/8) > >>

1up:

--- Citat från: Roboseal skrivet 02.05.2008, 14:18:11 ---Roktigt j-vla skönt!

--- Slut citat ---

Whohoooo!  :wub:  B)

Light Head:
Jäklar!

Jag har ju anklagat dig tidigare för att vara musikalisk, och jag ger mig inte! Du är ta mig fan musikalisk!

Gillar sången, som är snuddande nära lite "sur" i bland, men känslan är tillräckligt stor för att det inte betyder så mycket.

I vilket fall så får jag vibbar till AF och svenskt 80-tal. Detta är skönt att lyssna på och det är en fin känsla i instrumenten och sången.

91:an:
Låtens behållning är kontrasten mellan flöjtspelet, den statiska rytmen samt den spröda och svajiga sångstämman. En härlig blandning och som du påpekar för det tankarna åt Bo Kasper. Lyckat!

1up:

--- Citat från: Light Head skrivet 02.05.2008, 22:25:41 ---Jäklar!

Jag har ju anklagat dig tidigare för att vara musikalisk, och jag ger mig inte! Du är ta mig fan musikalisk!

Gillar sången, som är snuddande nära lite "sur" i bland, men känslan är tillräckligt stor för att det inte betyder så mycket.

I vilket fall så får jag vibbar till AF och svenskt 80-tal. Detta är skönt att lyssna på och det är en fin känsla i instrumenten och sången.

--- Slut citat ---

hihi Du anklagar en skyldig man. Sätt mig innanför musikens galler. :D Man tackar!

AF?

Mmm, japp, instrumenten är valda med omsorg, så trevligt att det går hem. Försökte hitta en sammanhängande känsla i dem. :)

Tack för lyssningen, LH!

1up:

--- Citat från: 91:an skrivet 02.05.2008, 22:38:30 ---Låtens behållning är kontrasten mellan flöjtspelet, den statiska rytmen samt den spröda och svajiga sångstämman. En härlig blandning och som du påpekar för det tankarna åt Bo Kasper. Lyckat!

--- Slut citat ---

:) Mmm, flöjten blev verkligen en fullträff. Bryter av fint på något underligt vis. Bugar och bockar, 91:an.

Ha en fortsatt trevlig helg! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion