Forum > Färdiga produktioner
1up-Göra musik
mahan:
--- Citat från: 1up skrivet 01.05.2008, 18:05:15 ---
--- Citat från: Lådan skrivet 01.05.2008, 16:54:50 ---Andra gången idag som jag lyssnar på denna.
Slog mig just: Boksapers!
--- Slut citat ---
hehehe trevligt trevligt att du lyssnar fler än en gång. :)
Japps precis, Bo Kaspers Orkester, skrev det i första posten också om du såg. :)
--- Slut citat ---
Ska jag nu bli besviken....???????????'
Näewmen warum, du sätter detta på rätta slätta, och därmed slipper vi detta.....
trims trams om denna låt, sjung hopp fadderallanlei!
h. johan
Emulator:
lyssnade ju lite innan på denna, och måste hålla med om att sången är det klart bästa jag hört från dig. lite tajming tycker jag saknas fortfarande på ngt sätt, men inget alarmerande.
Vi brukar ju ha lite diskussion kring detta, och du vill ofta väva in humor och egna tolkningar etc och lite lekfullhet. fördelen med detta "icketeatermässiga" 'r ju att folk faktiskt gillar det ;)
fortsät och utveckla sången, speciellt timingen. RIKTIGT bra mycket bättre är detta!
och mixen. luftig, snygg..klassiska "känna-igen-grejjor" blandat med en reäl skopa nyfikenhet och helt egna grepp.
wow :)
Plinka:
Oh jeaah! Gungar gött det här du! Så enkelt och skönt det kan vara! Snyggt!
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 01.05.2008, 22:34:16 ---lyssnade ju lite innan på denna, och måste hålla med om att sången är det klart bästa jag hört från dig. lite tajming tycker jag saknas fortfarande på ngt sätt, men inget alarmerande.
Vi brukar ju ha lite diskussion kring detta, och du vill ofta väva in humor och egna tolkningar etc och lite lekfullhet. fördelen med detta "icketeatermässiga" 'r ju att folk faktiskt gillar det ;)
fortsät och utveckla sången, speciellt timingen. RIKTIGT bra mycket bättre är detta!
och mixen. luftig, snygg..klassiska "känna-igen-grejjor" blandat med en reäl skopa nyfikenhet och helt egna grepp.
wow :)
--- Slut citat ---
japps, jag har vägrat lyssna på de som sagt att jag inte kan sjunga och tur är väl det! Jag känner min potential så det kommer mer vill jag lova. Hör mer och mer defekter på sången nu allteftersom nyhetens kärlek över låten börjar mattas, därav timing en, och skakighet en annan. Så det ordnar sig. :)
Det som gör att jag har förmåga att plocka fram många olika uttryck är lekfullheten. Det är en balansgång och det blir ju lite olika genres beroende på hur man balanserar. Visst vore det tråkigt om all musik kör samma stuk på sången på sina låtar, samma uttryck? Japp, folk verkar gilla detta och jag fortsätter göra det jag tycker är kul, so no need to worry. :)
Härligt att få god kritik på mixen. Så jag har kämpat med mina bastunga mixar som grötat sig överallt. Nu börjar jag haja grejen och komma närmare min vision om vad ett rent sound innebär.
Tackar glatt för fin kommentar!
Emulator:
:)
Skilladen mot de låtar du alltid får massa gnäll på att det, a¨åtminsone för oss andra", låter mer teatraliskt. detta va mer från hjärtat 8som jag uppfattar) och mer lixom laid back :)
bra iallafall!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida