Forum > Demolåtar
TEMU: (silence the) echoes v4.5 (mastrad) med hellpiq+valdez!!!
Emulator:
De blev nog rätt så utpanorerade ja, tänkte mig att det skulle förstärka "dialogen" som ynot har med sig själv där...Men man kanske kan automatisera och köra med mer centrerade röster normalt utom i dialogen kanske.
Tycker annars at leadsången är bra framlyft på denna version, man får fram nyanserna bra. (tror jag...fast jag har ju hört den ett par ggr;) )
Ska bli intressant att höra dina ideer sen efter jämförelse Dividend :)
tack för lyssning!
Dark Of Light:
^_^ Som ett pussel...
Och alla bitar är svarta! :lol: Det var högst positivt menat B) !
Inget fel i svart och mörker, det är ju endast där man ser ljuset....
Alltså, jag ÄR en sucker för "Queensryche liknande" låtar. Jag menar låtar med dialoger, ljud (inte nödvändigtvis musikinstrument) mm, mm, mm. Någon ville att man skulle korta ner slutet, gör INTE det! Det är så surrigt och kaotiskt, så underbart.
Kan ni inte göra en låt som suger som omväxling så att jag får något negativt att skriva :lol: ;)..?
ynot:
sången ligger fint gillar hellguror o tygden i trumisettet...lite som när man målar o får in mer o mer färger, jobbet nu är nog bara att hitta nyanserna så att de lyser så mörkt som möjligt.
mr whynot...
carl cadello:
Professor Baltazaar gick o funderar på var han hört detta förut.
Han funderade och funderade.....
Och så äntligen kom han på det.
Blue for two. Utan tvekan det bästa band som någonsin funnits i Sverige och detta är bara millimetrar från BFT.
Kanske Ynot skall fundera genom och vara mer säker på vad du skall säga när du talar. Det låter lite ”ööhh… vad var det nu jag skulle säga–aktigt” nu.
Lite kuriosa: När jag bodde i Norrköping på åttitalet gick jag på en konsert med ”Blue for two” och vi var färre i publiken än de var på scenen och de var fem!!!
ynot:
--- Citat från: carl cadello skrivet 03.04.2007, 20:23:25 ---Professor Baltazaar gick o funderar på var han hört detta förut.
Han funderade och funderade.....
Och så äntligen kom han på det.
Blue for two. Utan tvekan det bästa band som någonsin funnits i Sverige och detta är bara millimetrar från BFT.
Kanske Ynot skall fundera genom och vara mer säker på vad du skall säga när du talar. Det låter lite ”ööhh… vad var det nu jag skulle säga–aktigt” nu.
Lite kuriosa: När jag bodde i Norrköping på åttitalet gick jag på en konsert med ”Blue for two” och vi var färre i publiken än de var på scenen och de var fem!!!
--- Slut citat ---
ligger nått i det kalle skall kolla vad jag säger för det är improvisert med känslan av att vara trängd o jagad som motor...
off tippic fans en pizzeria i vänersborg som hette dello sport..
ynot
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida