Per:
Ja jag var liite orolig för din kommentar..

Det här är ju inte riktigt mina hemma marker.
Däremot så lyssnar jag mycket på klassiskt.Vuxit upp med en Fader som var en mycket skicklig violinist,så jag har fått min dos av klassiskt..Mycke Ungerska "Chardas",typ gypsy stuket..samt allt med violin på..Jag gjorde mitt bästa för att byta kurs,Otis Redding,Ike and Tina,Marvin Gaye,allt med soul i..Under tonåren rock,sen så upptäckte jag blues - och resten är historia..

Denna kom till sent en kväll.Det saknas lite dynamik,samt lite för många stämmor som går samtidigt både på flöjt och cello.Lite uppstädning i mixen och en förlängning mot dur med nått enstaka moll utsprång så kan det nog bli en låt av detta
Fast denna får vänta,jag har andra och viktigare prioriteringar..

Mr Thomp:
Svårt att avmidifiera midit,som att klippa av strängarna på basen..

Du vet ju hur det är,man hör något i huvvet - sen så måste det bara ut..Annars ligger det där och maler som ett mantra och motarbetar andra ide´r..Lite av det drabbade "Amma ioli"..
Denna skall få lite puts och en durrigare förlängning som minner om sommar..Kanske med övertonsflöjt munspel ackegura å lite bas..Vi får se,jag väntar tills sommaren är här för att rätt känsla ska infinna sig..

Tack till er båda för kommentarer.
Mvh
Micael