Forum > Demolåtar

Harmonica mike - Late spring

<< < (3/7) > >>

martinm:
Jag skulle nog ha använt ett helt annat instrument till det som jag uppfattar som huvudmelodin, den violinliknande saken till vänster. Kanske en oboe eller nåt liknande. Just nu känns det lite väl stråkigt. Dessutom hade jag lagt huvudmelodin panorerad i mitten.
En bra start dock!

:P

Harmonica mike:

--- Citat från: martinm skrivet 01.05.2008, 13:21:51 ---Jag skulle nog ha använt ett helt annat instrument till det som jag uppfattar som huvudmelodin, den violinliknande saken till vänster. Kanske en oboe eller nåt liknande. Just nu känns det lite väl stråkigt. Dessutom hade jag lagt huvudmelodin panorerad i mitten.
En bra start dock!

:P

--- Slut citat ---

Martinm:
Jo men det var ingen dum ide´..Jag tog en fela från ewqlso,och den ligger snett pannad i grund utförandet..Försökte centrera den men det gick inte..Löste det genom att lägga lite stämmor på flöjt och cello till vänster..En oboe kanske funkar bättre,kollar det..
Låten är inte klar än så alla möjligheter finns ..

Mvh
Micael
Nåväl,det kanske inte funkade..Detta är ju en skiss,så jag kan testa en oboe istället..

mahan:
Mr Skiss, känner för en viss.
Mr Skiss, ackorden ställs i diss!

One more olf a time
it¨s a bloke for a while
nobody thinks it´s alright.

still whispers, still, that youghclostery minds,
annybody tells me freely what!
Anything you schkritch and schrkmitshk
ybabbarullandei.........yeiei eieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiii

Harmonica mike:

--- Citat från: mahan skrivet 01.05.2008, 22:32:11 ---Mr Skiss, känner för en viss.
Mr Skiss, ackorden ställs i diss!

One more olf a time
it¨s a bloke for a while
nobody thinks it´s alright.

still whispers, still, that youghclostery minds,
annybody tells me freely what!
Anything you schkritch and schrkmitshk
ybabbarullandei.........yeiei eieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiii

--- Slut citat ---

Jag satsar på en cheers mate :D
Fattade ingenting,och det känns helt rätt :lol:
Mera skall det bli,men vi inväntar sommaren..20 garder idag,snön smälter med rekord fart...
När vi har snöfritt,då kör jag mer på denna.. :)

Hang in there mate!

Mvh
Micael

mahan:
He he, Mike! :lol:
Snubben i Obbnäs drog sig näbben full igen en gång............råddig text, dålig växt......... eller va
Hur fan tar man reda på en sån text vad han menar...?

Skit i de, hur ligger det till med öringen, kom igen, hur många, hur långa, hur svårfa att fånga?? :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion